loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 471 چهارشنبه 18 مرداد 1402 نظرات (0)


سریال هفت یکی از جدیدترین سریال های خانگی است که به زودی منتشر می شود. در این مطلب برای شما معرفی کامل سریال هفت ایرانی را آورده ایم.

تماشاخونه یکی از پلتفرم های جدید ایرانی است که فعالیت خود را آغاز کرده و در حال آماده سازی سریال هایی است که مخاطب را جذب خود می کند. اکنون با شما در معرفی یکی از مجموعه های جدید او خواهیم بود

سریال هفت به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده به زودی روی پلتفرم تماشاخونه عرضه می شود. این کار از سال 1399 آغاز و در خرداد 1400 به پایان رسید و نزدیک به دو سال بود که مردم منتظر انتشار این مجموعه بودند و پس از چند مرحله با نمایش «هفت» در تئاتر موافقت شد. در مقاله زیر شما را با سری اصلی نرم افزارهای HFT آشنا می کنیم.

زمان پخش سریال هفت ایران

ژانر سریال هفت درام ایرانی اجتماعی و هیجان انگیز است. همانطور که قبلا اشاره کردیم این سریال طی سال های 1399 تا 1400 ساخته شد و سازندگان آن مدتی برای پخش این اثر از شبکه تلویزیونی داخلی مذاکره کردند. در نهایت قرار شد این اثر از پلتفرم تماشاخان پخش شود و به زودی (احتمالا تا مرداد ماه) منتشر شود.

داستان سریال ایرانی هفت

در این قسمت شما را با خلاصه ای از سریال هفت دنبال می کنیم. این سریال درباره هفت دانش آموز است که مشکلات مالی زیادی دارند و باید راهی برای گذران زندگی پیدا کنند. وارد مسیری پر پیچ و خم، خطرناک و مخالف می شوند. این اتفاق زندگی همه این افراد را تحت الشعاع قرار می دهد

سریال بههفت آبادلالی

در این قسمت شما را با مجریان این مجموعه آشنا می کنیم.

امیر جعفری

حضور امیر جعفری در سریال ایرانی هفت می تواند نوید یک سریال سطح بالا را بدهد. امیر جعفری یکی از مطرح ترین بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان است که در «گشت ارشاد 3» جدیدترین ساخته سعید سهیلی حضور دارد. امیر جعفری را احتمالا به عنوان یک بازیگر طنز می شناسید. باید منتظر ماند و دید که نقش او در سریال ایرانی هفت در چه ژانری است. «رقصنده»، «تحت نظر»، «چهارانگشت»، «اکسیدان»، «تامین» و «قاعده شانس» تنها چند نمونه از کارهای سینمایی او هستند. از جمله آثار پرمخاطب تلویزیونی امیر جعفری می توان به «چگ برسادی»، «توطئه خانوادگی»، «چاردیواری» و «من مستاجر» اشاره کرد. او احتمالاً بازیگر اصلی این نمایش است.

اپیزود حمیدیان

«بابک حمیدیان» بازیگر سینما و تلویزیون ملی است که این روزها شاهد بازی عالی او در سریال خانگی «هاتون» هستیم. سریال «سوندی» ایرانی سومین تلاش او در نمایش خانگی است. بابک حمیدیان به غیر از سریال خانگی هاتون، در سریال علیجناب به کارگردانی سام هاروکا در سال 2016 نیز حضور داشت. از جمله کارهای تلویزیونی او می توان به خاطره «به کجا ثانی شاطبان» اشاره کرد که چندین بار از تلویزیون پخش شد. «نور شهر»، «گذر»، «شهر»، «مصادره»، «خودت! Girls Don't Scream، Serve Underwater، Jester، Nostalgia Party و Dinner Time از دیگر آثار تلویزیونی و سینمایی او هستند.

حدیث باور کن

«حدیث میرامینی» بازیگر ایرانی فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرد. وی در سال ۱۳۹۵ در فیلم «شب خورا» و سریال «تولگا» بازی کرد. سپس این بازیگر را بیشتر در برنامه های تلویزیونی دیدیم. یکی از نقش های محبوب خانم میرامینی نازگل در سریال ستایش بود. از معروف ترین آثار او می توان به مجموعه های تلویزیونی «دلنوازان»، «خداحافظ عزیزم»، «یک تکه زمین»، «همه چیز آنجاست»، «نه آقایان»، «من و زیبا» و «ما نیستیم» اشاره کرد. موافقم".

رضا کینیان

«رضا کیانیان» یکی از بازیگران پیشکسوت سینمای کشورمان است که حضورش در سینما می تواند موفقیت او را تضمین کند. باید دید سریال ایران هفت از نظر فیلمنامه یا بازیگران چقدر جذاب بود که بازیگران منتخب کشورمان حاضر به بازی در آن شدند. از فیلم‌های پرطرفدار می‌توان به «دلقک»، «کفش‌هایم کجاست؟»، «تو را می‌خواهم»، «یک حبه قند»، «نیش زنبور»، «همیشه پای یک زن وسط است»، «ماهی» اشاره کرد. falls. love" و "Agent". آنها "شیشه" نامیده می شوند.

علی مصفا

«علی مصفا» بازیگر مشهور ایرانی، فرزند دو تن از ایرانیان سرشناس، مظهر مصفا و امیربانو کریمی است. او اولین بازیگری خود را در سال ۱۳۷۱ با فیلم «امید» انجام داد. او با سریال «انگرسی بیگ» به شهرت رسید و برای بازی در فیلم «رقص با دنیا» موفق به دریافت گواهی افتخار بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر شد. وی در حال حاضر در سریال «مق تمام عمر چنده بهاره» مشغول به کار است.

نیکی کریمی

'نیکی کریمی' نیز بازیگر معروف سریال ایرانی 7 است. او بسیار بیکار است و مانند نازنین بیاتی بی امان نقش هایش را انتخاب می کند و یکی از نقش های اصلی این فیلم را بازی می کند. نیکی کریم پیش از این در نمایش خانگی «ممنوعه» در سال 1396 و سریال «آقازاده» در سال 2019 حضور داشته است.

نیکی کریمی یکی از بازیگران سرشناس دهه 70 و 80 سینمای کشورمان است. از آثار او می توان به «بوی پیراهن یوسف»، «برج مینو»، «سیب سرخ حوا»، «نیمه پنهان»، «لبه برج»، «سه زن»، «فرشتگان زن»، «دو» اشاره کرد. خواهران» و من همسر او هستم.

بیاتی را نمی شناسند

سریال ایرانی هفت سومین تجربه نازنین بیات در شبکه برنامه های بومی است. پیش از آن شاهد حضور او در سریال های نمایش خانگی «گلشیفته» محصول 1395 و «مانکن» محصول 1397 بودیم که شنیده ها حاکی از آن است که نازنین بیاتی نقش اصلی این مجموعه نمایش خانگی را بازی می کند. از نمونه کارهای سینمایی او می توان به «دربند» در سال 1390، «فرشته ها با هم می آیند» در سال 1391، «رخ دیوانه» در سال 1392، «آینه ارتش» در سال 1395 و «جن خوک» در سال 2017 اشاره کرد.

رجوع به مقاله:https://tmk.ir/series/101699

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 234
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 904
  • بازدید ماه : 2,493
  • بازدید سال : 37,529
  • بازدید کلی : 95,115