loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 467 یکشنبه 01 بهمن 1402 نظرات (0)

شبکه های اجتماعی همانند پیامرسان ایتا در عصر ما به محل خوب و عالی برای کارهای تجاری و تبلیغات تبدیل شده اند. اگر پس از انجام تحقیق به این نتیجه رسیده اید که برای کارها و فعالیتهایتان  ایتا را انتخاب کنید، یکی از برنامه ریزی های شما برای رشد دادن کانال تان خرید ممبر ایتا و تبلیغات می باشد، برای آشنایی بیشتر این مقاله را تا انتها  دنبال کنید.

 

چگونه یک کانال ایجاد کنیم؟

برای راه اندازی کانال و گروه فقط کافیست که برای راه اندازی سریع کانال، در قدم اول بر روی آیکن پایین صفحه ضربه بزنید، در قدم دوم، گزینه ایجاد کانال و یا ایجاد گروه  را انتخاب کنید. در قدم سوم، در پنجره که باز می شود نام و توضیحات کانال یا گروه را وارد کنید و بر روی دکمه تایید کلیک  کنید.
اگر بخواهید، شما هم می توانید سریعا کانالی در ایتا راه اندازی کنید. در صورتی که تخصص یا مهارتی دارید یا کالا و خدماتی برای فروش دارید می توانید به آسانی با ایجاد کانال محصولات و  خدمات خود را به فروش برسانید. همچنین اگر شما پیرامون فعالیت عمومی یا تخصصی مهارت، دانش، تجربه یا علاقه ای دارید، و آموزش دادن برایتان راحت است، دست به کار شوید و کانالی بسازید و به دیگران آموزش دهید و از این راه یا جذب تبلیغات  درآمدی برای خود ایجاد کنید.
پس از راه اندازی کانال خود، طراحی و تدوین برنامه برای تولید محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است.
سعی کنید همیشه محتوای جذاب منتشر کنید، بنابراین توصیه می کنیم در در ابتدای کار برای محتوای کانال خود برنامه ای تهیه و تدوین کنید و هر روز بر اساس آن برنامه، محتواهای جذاب تهیه و در کانال ارسال کنید.  
در این صورت به مخاطبان و بازدید کنندگان اطمینان می دهید در صورت دنبال کردن کانال همیشه پست ها و ویدیوهای جذابی را  خواهند دید. این باعث افزایش نرخ رضایت مخاطبان شما می شود همچنین مشارکت این مخاطبان در به اشتراک گذاشتن پست های جذاب علاوه بر اینکه تعداد بینندگان را افزایش می دهد، باعث افزایش تعداد ممبرهای کانال هم خواهد شد.

 

چگونه اعضای کانال ایتا را افزایش دهیم؟

اگر تصمیم به افزایش تعداد اعضای کانال خود در ایتا دارید بهتر است بدانید که روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. در میان کاربران و مدیران کانال ها و گروه ها در ایتا عده ای تلاش زیادی می کنند تا ممبر فیک ایتا را به کانال خود اضافه کنند در  حالیکه چنین ممبر وجود ندارد.
برای جذب ممبر یکی از راه هایی که می توانید دنبال کنید تبادل با دیگران است. در صورتی که قصد افزایش ممبرهایتان را دارید با ممبر اجباری می تواند آمار اعضای کانال خود را افزایش دهید.
با وجودی که میزان ریزش در این روش زیاد است اما این امکان وجود دارد که تعدادی از آنها تبدیل به دنبال کننده کانال شوند.
برای شروع، می توانید 2 کا ممبر اجباری برای کانال خود خریداری کنید از این ممبر برای جبران ریزش هم استفاده می شود.
با توجه به اهمیت تبلیغات و  ممبر اختیاری پیشنهاد می کنیم بر روی این نوع ممبر متمرکز شوید. نقطه قوت این ممبر در این نکته است که به صورت کاملا اختیاری و با تمایل خودش عضو کانال شما می شود، و با علاقه به کانال سر بزنند و مطالب را ببینند یا خرید کنند. نرخ ریزش ممبر اختیاری کم و نرخ بازدید این نوع ممبر از پست های کانال زیاد است.
تبلیغات پاپ آپ ایتا یکی از پر طرفدارتین شیوه های تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی می باشد.
ویژگی منحصربفرد این شیوه، نمایش کانال بدون وابستگی به سایر شیوه های تبلیغاتی و اختیاری بودن جذب کاربران می باشد.

 

زمانه شبکه های اجتماعی و اهمیت آن


در روزگار ما از یک سو با گسترش اینترنت و از سوی دیگر را پیشرفت چشمگیر گوشی های هوشمند، شبکه های اجتماعی  طرفداران بسیاری پیدا کرده و به همین دلیل زمانه ما را زمانه شبکه های اجتماعی می دانند.
در میان شبکه های اجتماعی پرطرفدار فیسبوک (Facebook)، یوتیوب (YouTube)، واتساپ  (WhatsApp)، اینستاگرام (Instagram)، وی چت (WeChat)، تیک تاک (TikTok)، تلگرام  (Telegram)، اسنپ چت (Snapchat)، ایکس (X) یا توئیتر (Twitter)، ردیت  (Reddit)، پینترست (Pinterest)، لینکدین (LinkedIn)، واین (Vine) و تامبلر  (Tumblr) به عنوان شبکه های محبوب جهان شناخته می شوند.
بعضی از این شبکه های اجتماعی جزو شبکه های محبوب در کشور ما نیز می باشند. و از میان پرطرفدارهای بومی ایتا، بله، روبیکا، سروش و ایگپ را می توان نام برد.
ایتا به خاطر شباهت آن به پیام رسان تلگرام میلیون ها کاربر ایرانی را جذب خود کرده است. جهت عضو شدن در پیامرسان ایتا ابتدا برنامه ایتا را روی کامپیوتر یا تلفن همراه خود نصب کنید و سپس با وارد کردن شماره  تلفن وارد ایتا شوید. به هر یک از اعضای این شبکه اجتماعی، ممبر گفته می شود.
پیام رسان ایتا به شما امکان ارسال پیام های متنی، صوتی و تصویری و همچنین ایجاد کانال ها و گروه ها، تبادل پول و غیره را   برای ساده کردن ارتباط بین افراد و کسب و کارها می دهد.
همانطور که می دانید ارتباط با دوستان و ارتباطات کاری از طریق ایتا بسیار آسان می شود و همین باعث شده افراد زیادی این  پلتفرم بومی را انتخاب کنند. علت دیگر انتخاب آنها را می توان امکان توسعه کسب و کارها و فعالیت های اقتصادی در این پلتفرم دانست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 198
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 682
  • بازدید ماه : 682
  • بازدید سال : 59,615
  • بازدید کلی : 117,201