loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 1020 سه شنبه 19 بهمن 1400 نظرات (0)

این دستگاه را میتوانید، به راحتی به پمپهای آب، شیرهای برقی و همچنین انواع وسایل برقی متصل نمایید و آنها را بدون نیاز به حضور در محل و در هرزمانی که مد نظرتان باشد کنترل نمایید. این نوع پمپ از جمله پمپ های گران قیمت می باشند و در کنار قیمت بالا و همجنین ساختار پیچیده تعمیرات، دارای بازدهی بسیار بالا، انعطاف پذیری منساب، کاربرای آسان، قابلیت تامین فشار های متنوع کاری، عمر طولانی (به دلیل جانبی بودن بار وارده)، جریان بدون ضربان نیز هستند. دستگاه پمپ کارواش از طریق سوختهای فسیلی و یا جریان برق، انرژی مورد نیاز خود را تامین میکنند. سیستم مه پاش یک سیستم بسیار مناسب برای خنک کاری و تامین رطوبت فضا های بزرگ و یکپارچه می باشد که در بسیاری از مکان ها ازقبیل گلخانه ها ،مرغداری ها، گاوداری ها،مراکز صنعتی و… اگر مه پاش دامداری شما از نوع نازلی باشد، آب تحت فشار قرار گرفته و نازلها آب را به صورت ذرات پودریشکل خارج میکنند.

در مدل دیسکی مه پاش دامداری، ذرات پودریشکل آب با برخورد به پرههای فن مه پاش تشکیل میشوند. با استفاده از سیستم مه پاش ( رطوبت ساز ) در گاوداری می توانید تا ۲۰ درجه دمای محیط را کاهش داده و باعث از بین بردن استرس گرمائی شوید. دستگاه رطوبت ساز و مه پاش: یکی از اختراعات هوشمندانه در صنعت دامداری، طراحی دستگاه های رطوبت ساز و مه پاش است. آب دارای فشار به وسیله شلنگ به نازل مه پاش منتقل میشود. آب از نازلها خارج شده و به ذرات کوچک مه تبدیل میشود. از آنجایی که اغلب روزهای سال در این مناطق شرجی و گرم است، سیستم های مه پاش و رطوبت ساز هیچ کمکی به سرد شدن دما نمی کنند. یکی از مزایای استفاده از رطوبت ساز در گاوداری ها افزایش تولید شیر می باشد و استرس گرمائی باعث افت تولید شیر تا سقف ۱۰ درصد می گردد و مواد غذایی مصرف شده توسط گاو صرف کنترل وحفظ دمای بدن می شود. ضمنا وجود گرما باعث می شود که گاو به دنبال سایه بوده و کمتر مصرف خوراک داشته باشد.(مصرف خوراک ۱۰ الی ۱۵ درصد کاهش می یابد). بهطور مثال رطوبت کمتر از 30 درصد به گیاهان آسیب وارد میکند. 

مؤلفه های بسیاری در انتخاب و خرید تجهیزات کارواش صنعتی خوب نقش تعیین کننده دارند که یکی از مهم ترین آن ها  می باشد. از آنجایی که این دستگاه مکانیزه و پیشرفته به عنوان عاملی مهم در کارواش صنعتی برای برآورده کردن نیازهای نظافتی به کار برده می شود لذا کیفیت و مرغوبیت آن می تواند موجبات راندمان کاری و نیز افزایش عمر مفید کارواش و سایر تجهیزات آن را فراهم آورد. به علاوه آنکه باعث ارتقای کیفیت مطلوب محیط نیز شود. سال های طولانی است که استفاده از یک سری دستگاه های پیشرفته و مدرن نظافتی همچون کارواش صنعتی با شست و شو و حذف سریع و آسان آلاینده ها از روی سطوح جایگزین شیوه های قدیمی نظافت شده و با کارایی و راندمان منحصر به فرد خود در امر نظافت و شست و شو توانسته بخش عمده ای از نیازهای کاربران در صنایع مختلف را برآورده سازد. شکی نیست تجهیزات مکانیزه ای همچون پمپ کارواش با کارایی مؤثر، بهینه و مقرون به صرفه ای که دارد به عنوان عاملی بسیار مهم در کارواش های صنعتی معرفی شده است.

https://abniro.com/car-wash-pump/پمپ-کارواش/

مشعل وظیفه گرم کردن آب داخل دستگاه را برعهده دارد و بخار را تولید میکند. قدرت پاک کنندگی پمپ کارواش خیلی از ابزارهای دیگر از جمله شلنگ باغبانی بیشتر است زیرا آب را با فشار بیشتری وارد پمپ میکند و فشار ناشی از پمپ می تواند به راحتی آلودگی وکثیفی را از سطوح مورد نظر پاک کند. اما در نظر داشته باشید که با توجه به نیاز آبی گونه های گیاهی مختلف به کار رفته در باغات، ویلاها، تراس، دیوار و بام سبز و اصول روشهای آبیاری بارانی و قطره ای ،بغیر از موارد بسیار نادر، هیچگاه مدت زمانی آبیاری کمتر از یک دقیقه و دور آبیاری کمتر از 12 ساعت یا یک روز نخواهد بود. در بسیاری از موارد ، قوس های پیش ساخته قبل از استفاده از آن بر روی خودرو ، فوم پیشگو را طراحی می کنند. در زمان مواجهه با استرس گرمایی به دلیل کوتاه شدن دوره استرس و فحلی و تشکیل فولیکول در زمان های متغیر میزان باروری دام کم می شود. با توجه به اینکه قیمت مه پاش رستوران کم نیست ممکن است شما برای خرید این دستگاه در رستوران خود دچار تردید شوید.

در مه پاش دامداری مانند مه پاش گلخانه فرایند تبخیر آب موجب خنک شدن هوا میشود. کنترلر واقع شده در بویلر بهگونهای است که با ورود آب به بویلر فرمان گرم کردن آب صادر میشود و بعد از آنکه آب قطع شد، بویلر خاموش میشود. سیستم مه پاش و هواکش که به طور ویژه برای گاوداری ها و در بهاربند نصب می شود باعث کاهش دما در مناطق گرم و خنک شدن چند درجه ای هوا می گردد. در دامداریها یکی از وسایلی که به حفظ سلامت دام کمک میکند، مه پاش دامداری است. در این حالت ، نازل مه پاش یا رطوبت ساز بر روی جت فن های منده و یا فن تهویه نصب شده و با ایجاد مه همراه باد باعث خنک شدن محیط می گردد. در سیستم رطوبت ساز نازلی از شیلنگ های فشار قوی استفاده میشود .معمولا دو نوع شیلنگ برای این امر مورد استفاده قرار میگیرد که به شرح زیر میباشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,130
  • بازدید ماه : 8,929
  • بازدید سال : 58,734
  • بازدید کلی : 116,320