loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 178 یکشنبه 08 مرداد 1402 نظرات (0)


اگر بخواهیم زیرسازی یا پایه آرایشی را انتخاب کنیم، قطعا کرم زیرسازی پایه هر آرایشی است، تا جایی که بسیاری معتقدند آرایش بدون کرم زیرسازی معنایی ندارد.

به یاد داشته باشید که پایه آرایش شما با کرم پودر شکل می گیرد و هر چه رنگ مناسب تر باشد نتیجه آرایش شما بهتر است.

فونداسیون یکی از مواد آرایشی است که به دلیل تماس مستقیم با پوست، ارتباط مستقیمی با سلامت پوست شما دارد، بنابراین هنگام خرید و صحبت با متخصصان زیبایی، انتخاب برند مناسب و شناخت پوست خود را فراموش نکنید. پوستی شفاف، روشن و زیبا خواهید داشت.

کرم مناسب برای پوست

همیشه مطمئن شوید که آرایش شما با ویژگی های پوست شما مطابقت دارد. دانستن چرم مهمتر از شناخت برندهای مختلف است!

اگر فونداسیون تونال مناسبی را انتخاب کنید، بقیه آرایش سبک تر و تمیزتر می شود و صاف روی صورت قرار می گیرد.

برای تعیین نوع پوست خود به موارد زیر توجه کنید:

اگر پوست شما بعد از شستن صورت یا دوش گرفتن قرمز و خارش دارد، به این معنی است که پوست خشکی دارید. هنگام خرید کرم پودری را انتخاب کنید که این مشکلات پوستی را برطرف کند. روغن های شفاف، مایع و پودر بهترین گزینه های شما هستند.

اما اگر بعد از شستن صورت دچار جوش و منافذ باز شده اید یا اگر پوست روشن و روشنی دارید یعنی پوست چرب دارید بهتر است از کرم پودر با عبارت (بدون روغن) یا (مات) استفاده کنید. ) روی آن وارد کنید. همچنین کرم های مایع یا غلیظ با پودرهای پایه آب و پنکیک خشک برای استفاده در لیست خرید شما وجود دارد.

پوست صورت شما ممکن است شامل هر دو حالت فوق باشد. این بدان معنی است که شما آکنه دارید که در نواحی خاصی از صورت شما ظاهر می شود یا در آن نواحی احساس چربی و براق شدن می کنید (منطقه T یا T صورت) و در نواحی دیگر احساس خشکی و سفت شدن می کنید. در این حالت پوست مفصلی نامیده می شود. کرم های مایع بر پایه آب انتخاب مناسبی برای شما هستند.

اما اگر خوش شانس باشید، پوست طبیعی دارید. این بدان معناست که پوست شما علاوه بر سالم و شور بودن، تعادل چربی و آب نیز دارد. می توانید از هر نوع کرم پودری برای پوست خود استفاده کنید، اما بهتر است کرم پودرهای روغنی را برای زمستان و کرم پودرهای سبک را برای تابستان در نظر بگیرید.

برندهای مختلفی مانند Dior، Lancôme، L'Oréal، Nars، MAC، Deborah، Art Deco، Clinique، Bourgeois، Flormar و غیره. . با توجه به نوع توقع و قیمت مورد نظر خود و همچنین با توجه به نوع پوست خود کرم پودر مناسبی تهیه کنید.

هنگام خرید کرم پودر حتما به تاریخ ساخت محصول و تاریخ انقضای آن توجه کنید تا حساسیت و آسیبی به پوستتان وارد نشود. برای خرید کرم پودرهای اصل به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و از خرید محصولات تقلبی خودداری کنید.

همانطور که خرید کرم پودر باید به دقت بررسی شود، خرید سایر محصولات آرایشی که مستقیماً با پوست و قسمت های صورت در تماس هستند نیز مهم است. به خصوص در بازار متنوع امروزی، باید توجه داشته باشید که قبل از خرید کلیه محصولات آرایشی و بهداشتی مانند کرم پودر، ریمل، سایه چشم و ... کیفیت و اثربخشی آنها بر اساس نیاز روزانه شما باشد.

برای خرید ریمل ابتدا باید در نظر داشته باشید که از یک ریمل خوب چه انتظاری دارید. آیا می خواهید مژه هایتان پرپشت و پرپشت به نظر برسند یا بلند و تیره؟ انواع مختلف ریمل اثرات متفاوتی دارند. برخی از ریمل ها می سوزند و غلیظ می شوند و برخی دیگر غلیظ و حالت می دهند. هنگام خرید ریمل از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید زیرا ریمل های تقلبی کیفیت پایینی دارند و اگر طبق استاندارد ساخته نشوند می توانند باعث واکنش های آلرژیک و عفونت چشم شوند.

از دیگر اقلام زیبایی و جواهراتی که بسیار پرطرفدار است می توان به سایه چشم اشاره کرد. سایه های مختلفی وجود دارد که می توانید بر اساس ترجیح و نوع پوست خود انتخاب و ایجاد کنید. سایه ها به صورت پودر، مایع، کرم و مدادی با رنگ های مختلف به فروش می رسند.

افرادی که پوست چرب دارند بهتر است از سایه های پودری استفاده کنند زیرا سایه های کرمی برای پوست آنها چندان مناسب نیست و به راحتی پاک می شوند و ماندگاری زیادی ندارند.

هنگام خرید سایه چشم باید به رنگدانه ها و طیف رنگی آنها توجه کرد. برای مهمانی ها رنگ های روشن یا براق و برای زندگی روزمره رنگ های مات و برهنه مناسب ترند. هنگام خرید سایه چشم اصل توجه به بسته بندی، اندازه، شفافیت و پالت رنگ را فراموش نکنید. سایه چشم یکی از تقلبی ترین محصولات آرایشی و بهداشتی موجود در بازار است.

مراجعه به سایت:  https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-خارجی/ 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 752
  • بازدید ماه : 2,341
  • بازدید سال : 37,377
  • بازدید کلی : 94,963