loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 65 سه شنبه 30 آبان 1402 نظرات (0)

متن آهنگ کلافه میکنه منو این کوچه های لعنتی رضا صادقی

با فکر تو راهی میشم تو هر خیابون دنبال رد پای تو به زیر بارون
این شهر بعد تو برام بدجوری سرده نیستی و این دوری منو دیوونه کرده
نیستی و خاطرت هنوز برام عزیزه اون کوهی که پشت تو بود داره میریزه
دائم زمین میخورم و زخمی پام بعد تو من تنهاترین آدم دنیام
کلافه میکنه منو این کوچه های لعنتی وقتی که نیستی
تو که همه کسم بود تکیه کنم جز تو به کی وقتی که نیستی
نیستی و من مثل یه دیوونه با عکست هر روز از غصه ها میگم
از وقتی رفتی تاریک شد دنیام از وقتی رفتی یه آدم دیگم
بعد تو هیچکی تو دلم جا نشد بعد تو هیچکی حالمو درک نکرد
تو رفتی اما عشق من لحظه ای به تو کم نشد قلبمو ترک نکرد

آهنگ جدید رضا صادقی به نام «کلافه میکنه منو این کوچه های لعنتی»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 996
  • بازدید ماه : 4,613
  • بازدید سال : 39,649
  • بازدید کلی : 97,235