loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 157 یکشنبه 20 اسفند 1402 نظرات (0)


یکی از مهم ترین و مهم ترین چیزهایی که برای عروسی باید خرید، خرید سرویس طلا است. طلا کاری در استایل عروس تاثیر بسزایی دارد. اغلب عروس ها نگران انتخاب بهترین جواهرات طلا برای روز عروسی خود هستند. اگر در آستانه مراسم عروسی خود هستید و می خواهید بهترین سرویس طلا را برای خود انتخاب کنید، می توانید با رعایت نکاتی بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر می خواهید مهم ترین نکات خرید سرویس طلا عروسی را بدانید با کادوساز همراه باشید.

خدمات خرید تزیینات عروسی

سرویس عروسی طلا شامل اقلام مختلفی مانند دستبند، حلقه، گردنبند و گاهی حلقه می شود. اگر سرویس فقط شامل گردنبند و انگشتر باشد به آن نیم ست می گویند. معمولا در کنار ترکیب طلای زرد و سفید از نگین های قیمتی و زیبا نیز برای ساخت سرویس طلا استفاده می شود. برای این کار سرویس طلا زیباتر و زیباتر به نظر می رسد.

خرید خدمات طلا و جواهر

وقتی یک سرویس جواهر برای مراسم عروسی خود انتخاب می کنید، خاص ترین و جذاب ترین انتخاب را انجام داده اید. سرویس های زیورآلات علاوه بر طلا دارای نگین های قیمتی هستند که زیبایی سرویس شما را چندین برابر می کند. برای مشاهده قیمت ها و خرید انواع خدمات طلا و جواهر می توانید به دسته بندی خدمات زیورآلات و نیم ست زیورآلات در سایت جواهری عبدالهی مراجعه نمایید.

اگر می خواهید بهترین انتخاب را برای خدمات عروس داشته باشید باید به موارد زیر توجه کنید:

رنگ طلایی

اگرچه قبلاً جواهرات و خدمات فقط از طلای زرد ساخته می شد، اما امروزه از سفید، مس و رزگلد نیز برای طلا استفاده می شود. این نوع طلا امروزه طرفداران زیادی دارد. برای داشتن ظاهری متفاوت، عروس ها می توانند طلای سفید، رزگلد یا مس را انتخاب کنند.

خانم ها باید با توجه به سلیقه و مدل لباسی که می پوشند یکی از این طلاها را بخرند یا سفارش دهند. در واقع در انتخاب رنگ سرویس طلای عروسی باید به رنگ بدن خود توجه کنید. حتی اگر به برخی از جزئیات اهمیت نمی دهید و هر رنگ پوستی جذابیت خاص خود را دارد، می توانید هنگام خرید خدمات طلای عروسی این نکات را در نظر داشته باشید:

برای خانم‌هایی که پوست گندمی دارند (پوست روشن و قهوه‌ای)، رنگ‌های قرمز و زرد طلایی بهترین هستند. این رنگ زرد روی چرم گندم بهتر جلوه می کند.

طلای سفید برای افرادی که پوست روشن دارند مناسب است. طلای سفید روی پوست کم رنگ بسیار جذاب، زیبا، براق و جذاب است.

بودجه و قدرت خرید یکی از مهم ترین عوامل سرویس طلای عروسی است.

البته سرویس طلا در طیف وسیعی از قیمت ها موجود است. طلا و جواهرات دو گوهر گرانبها هستند که هزینه سرویس طلای شما را تعیین می کنند. نقوشی که بر روی طلا و سنگ های به کار رفته در آن انجام می شود در ارزش آن تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل ابتدا باید بودجه خود را برآورد کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. یکی از عوامل مهم در انتخاب سرویس برای روز عروسی، بودجه شماست. همیشه لازم نیست یک سرویس طلای گران قیمت را انتخاب کنید. سرویس های طلا در مدل ها و طرح های متنوعی تولید می شوند و در انتخاب آن به سلیقه، رنگ پوست و بودجه خود توجه کنید تا بتوانید خرید مناسبی داشته باشید.

شکل گردن و صورت

برخی از افراد هنگام خرید سرویس لباس عروس به فرم گردن و صورت اهمیت نمی دهند و فکر می کنند که این موضوع تاثیری در این انتخاب ندارد. با این حال، این تفکر کاملاً اشتباه است و نباید آن را به سادگی نادیده گرفت. زیرا یکی از مهم ترین نکات سرویس خرید طلای عروس محسوب می شود. اگر گردن پهن و بلندی دارید بهتر است گوشواره های بزرگ و بلند را انتخاب کنید. البته افرادی که گردن بلندی دارند می توانند گوشواره های کوتاه و نسبتا پهن سفارش دهند.

اما اگر گردن شما کوتاه است، بهترین انتخاب برای شما گوشواره های کوتاه و تنگ است. در این مورد توصیه می کنیم از زنجیر خیلی گشاد و شلوغ استفاده نکنید. زیرا یک گردنبند بزرگ گردن شما را کوتاه تر نشان می دهد. اگر صورت کوچک و گوش های کوچک دارید، نباید از گوشواره های بزرگ استفاده کنید.

به طور کلی گردنبند و گوشواره های زیبا و ساده برای مهمانی یا عروسی مناسب هستند. به همین دلیل، اگر گوشواره های شما خیلی بزرگ است، گردنبند سبک تری بپوشید. برعکس، اگر لحن پر جنب و جوشی را انتخاب کرده اید، باید گوشواره های کوچک، ساده و کوتاه را در نظر بگیرید.

اندازه سرویس زمانی که عروس سرویس طلا را انتخاب می کند

در انتخاب سرویس های طلای عروس حتما سایز مناسب را انتخاب کنید. آره، اندازه افراد متفاوت است و باید خدمات را در مرکز فروش امتحان کنید یا اندازه مناسب را آنلاین سفارش دهید. دستبندهای خیلی بلند و پهن جلوه خوبی ندارند و زیبایی سرویس را نمی بینند. از سوی دیگر، دستبند یا گوشواره ای که خیلی پهن باشد شما را لاغرتر از حد معمول نشان می دهد.

در عین حال، انتخاب یک سرویس باریک توصیه نمی شود. زیرا یک دستبند بزرگ دست و مچ شما را چاق تر نشان می دهد و ظرافت استایل شما را از بین می برد. علاوه بر این، دستبندها و گردنبندهای تنگ باعث می شوند که هنگام پوشیدن آنها احساس خفگی و ناراحتی کنید. به یاد داشته باشید که جواهرات طلا برای تقویت شما هستند، نه آسیب رساندن به شما. بنابراین سایز سرویس یکی از نکات اصلی خرید سرویس طلا برای عروس خانم خواهد بود.

سرویس قفل

به طور کلی طلا ارزش بالایی دارد و باید مراقب باشید به بهترین نحو از آن مراقبت نکنید. مخصوصا خدمات عروسی که معمولاً قیمت بالایی دارند یا ارزش معنوی بالایی برای خانم ها دارند. یکی از دلایلی که همیشه سرویس های عروسی گم می شوند قفل آن هاست. در مراسم عروسی نباید همیشه به طلاهای خود نگاه کنید تا گم نشوند. به همین دلیل بهترین کار برای اطمینان از گم نشدن قفل کار این است که قفل تمام جنبه های سرویس عروسی محکم باشد.

سن

یکی از مهم ترین نکات در خرید زیورآلات عروسی این است که باید به سنت های خود توجه کنید. رزگلد، طلای سفید و اسپرت معمولا برای خانم های جوان مناسب تر هستند. استفاده و ترکیب طلای رنگی با یکدیگر باعث اسپرت شدن طلا می شود و می تواند انتخاب بهتری برای جوانان باشد.

طلای نازک و سفید بدون شک در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد. بنابراین در هر سنی می توانید یک سرویس ساده و سفید را انتخاب و استفاده کنید.

مد و لوازم جانبی موثر در خرید خدمات طلای عروسی

طراحان هر ساله تغییرات زیادی در مد و لوازم جانبی ایجاد می کنند. بنابراین، تنوع زیادی در سبک لوازم جانبی وجود دارد. برخی از لوازم جانبی که در طول سال ها مد می شوند را می توان استفاده کرد. زیرا زیبایی آنها از بین نمی رود.

اگرچه می توانید اکثر اکسسوری ها را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید، اما گاهی بد نیست مد و ترند جهانی را دنبال کنید. بر اساس رویکرد و دیدگاه جدید صنعت مد و ترند و اصل تضاد بین تراکم و زیبایی شناسی، اکسسوری های بزرگ و لوکس این روزها جایگاه ویژه و طرفداران زیادی پیدا کرده اند. البته این بدان معنا نیست که بتوانید از چندین اکسسوری مختلف و بزرگ در کنار لباس عروس خود استفاده کنید.

یک نکته برای خرید طلای عروسی این است که گاهی خانم ها می توانند از جواهرات بزرگ و براق در کنار لباس عروس خود استفاده کنند. در این صورت باید از گردنبند و اکسسوری های بزرگ خودداری کنند. آنها همچنین می توانند یک انگشتر الماس بسیار سنتی بپوشند، اما در این مورد نباید از ساعت یا دستبند استفاده کنند.

مرکز خرید

با توجه به قیمت طلا، باید یک فروشگاه معتبر برای خرید خدمات طلا انتخاب کنید. بالاترین طلای ایران 18 عیار و طلای خارجی 24 عیار است. طلای عیار تاثیر بسزایی در قیمت دارد و طلای 18 عیار قیمتی بالاتر از طلای 24 عیار دارد. مرکزی که برای خرید انتخاب می کنید باید به جای 24 عیار طلای 18 عیار به شما بفروشد. هنگام خرید به موارد زیر توجه کنید:

به هیچ وجه نمی توانید عیار طلا را تشخیص دهید و فقط با خرید از یک فروشنده مورد اعتماد می توانید از عیار آن مطمئن شوید.

به دقت به تمام جواهرات موجود در این سرویس نگاه کنید تا مطمئن شوید که اصل و با کیفیت هستند. هرچه این جواهرات معتبرتر و با ارزش تر باشند، ارزش خدمات بیشتر است.

از فروشنده بخواهید که سرویس را دو بار وزن کند تا از وزن اصلی سرویس مطمئن شوید.

با توجه به این شفاف سازی، یکی از نکات مهم خرید خدمات طلای عروسی، شناخت یک مرکز معتبر است. امکان خرید آنلاین و غیر حضوری وجود دارد. خرید اینترنتی خدمات طلا این روزها طرفداران زیادی دارد اما قبل از خرید باید ابتدا با یک مرکز معتبر تماس بگیرید.

نتیجه

خانم ها می خواهند در روز عروسی خود بسیار زیبا و متفاوت به نظر برسند. خرید زیورآلات عروسی تاثیر زیادی در استایل عروس دارد. به همین دلیل خانم ها برای خرید مناسب باید نکات کلیدی را در هنگام خرید طلای عروس در نظر بگیرند. در پایان یادآور می شویم که زیباترین و جدیدترین خدمات عروسی را می توانید در قسمت دسته بندی وب سایت ما مشاهده کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 58,967
  • بازدید کلی : 116,553