loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 685 سه شنبه 02 اسفند 1401 نظرات (0)

کشور تایوان قدرتمند ترین کشور در زمینه ی تولید دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد که در ایران نیز بسیار مطرح هستند. در برخی از زمینه ها سفارش دستگاه تصفیه آب صنعتی بهترین راه برای عمل تصفیه خواهد بود. شما خریداان محترم می توانید با مراجعه به سایت این شرکت انواع مختلف دستگاه های تصفیه آب همراه با جزییات و عکس و اطلاعات کامل مشاهده نمایید و با کلیک بر روی هر کدام از آن ها سفارش خود را آنلاین ثبت کنید. از دلایل مهم خرید و سفارش سیستم پیش تصفیه برای دستگاه تصفیه آب صنعتی این مورد بوده که بر هزینه ها بسیار تأثیرگذار است. اما انتخاب بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در میان انواع مدل های تصفیه آب کار ساده ای نیست و نیاز به تخصص و خرید از یک مجموعه ی معتبر همچون محصولات تصفیه آب خانگی مینروا تایوان Minerva را دارد . مارک های مختلفی در این کشور در حوزه تصفیه آب با یکدیگر رقابت می کنند. دستگاه تصفیه آب خانگی با برند های متنوعی در بازار وجود داره و با مارک های مختلفی بفروش میرسه . به دلیل این که انواع تقلبی این برند ها در بازار وجود دارند، حتما از نمایندگی های معتبر این دستگاه ها را خریداری نمایید.

این دستگاه ها عملکرد فوق العاده ای دارند و جزو بهترین ها در بازار می باشند. در اینجا تقریبا تمامی انواع دستگاه آب تصفیه کن مطرح موجود در بازار وجود داره . همچنین اشاره به این نکته ضروری است که شرکت خدمات پس از فروش ما می تواند خدمات بسیار گسترده و بی نظیری را درخصوص بسیاری از دستگاه های تصفیه آب دارد. توجه داشته باشید که برخی از خدمات مربوط به دستگاه تصفیه آب از سوی شرکت ما به شکل رایگان صورت می گیرد و مشتریان هیچ گونه هزینه ای را از بابت آن پرداخت نمی کنند و در برخی از مواقع نیز دریافت خدمات از سوی همکاران نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی ما می تواند یک سری هزینه هایی را به دنبال داشته باشد. توانایی نوشیدن آب تمیز و آگاهی از عناصر موجود در آن یک ضرورت مهم است که انواع دستگاه تصفیه آب خانگی شرایط این امر را برای انسان مهیا کردهاند. باید گفت که به دلایل گوناگون، تصفیه آب تایوانی به ندرت وارد ایران میشود، اگر وارد هم بشود دارای قیمت نسبتا بالایی خواهد بود. البته دستگاه 5 مرحله ای تصفیه آب مینروا هم وجود دارد اما به علت حذف املاح مفید آب زیاد پیشنهاد نمیشود و برای بدن انسان مضر است .

در فرایند سمز معکوس، آب با فشار زیاد وارد فیلتر ممبران می شود و تا 0001/0 میکرون تمامی مواد و املاح مضر آب از بین می رود. 3- فیلتر کربن فعال بلاک (CTO): این فیلتر از جنس کربن فعال دارای پایه گیاهی (تهیه شده از زغال پوسته نارگیل) یک تکه و فشرده می باشد که تکمیل کننده فرایند تصفیه در مرحله دوم اما با قدرت بیش تر است. با خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب از شرکت آبینه در وقت خود صرفه جویی کرده و قیمت آب تصفیه کن را مناسب تر از هر جای دیگری پیدا خواهید کرد. ارسال و نصب دستگاه نیز رایگان خواهد بود و پس از نصب آن، تکنسین ها آب تصفیه شده را در حضورتان تست خواهند کرد. بعد از ثبت نام کارشناسان شرکت با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی های لازم را جهت ارسال و نصب دستگاه انجام خواهند داد. شاید در این مواقع لازم باشد اورینگ را عوض کنید. دستگاه آب شیرین کن خورشیدی ( Solar desalination) دستگاهی است که قابلیت تبدیل انرژی خورشیدی به انرژی حرارتی مورد نیاز فرآیند تبخیر را دارد. به طور متوسط ، برای حفظ سلامتی خود روزانه به حدود 2.4 لیتر آب نیاز داریم. بنده یک دستگاه تصفیه آب (آکوا 3800) خریداری کردم و برای صرفه جویی در هزینه، خودم نصبش کردم که 6 عدد فیلتر (ممبران و غیره) روی خود دستگاه نصب بود.

از آن جایی که فیلترهای UF تأثیری روی طعم آب آشامیدنی ندارد و نمی تواند مزه آب را بهتر کند معمولا در این دستگاه ها در کنار این فیلترها از انواع دیگر فیلترها نیز استفاده می کنند. دستگاه تصفیه آب سی سی کا به علت قیمت مناسبی که دارند و در عین حال کیفیت بسیار خوب آن گزینه ی مناسبی برای افزایش کیفیت آب آشامیدنی می باشد. اگر بوی سفید کننده می دهد، مراقب باشید. البته این موضوع را در نظر داشته باشید قیمتهای ذکر شده بدون تخفیف، قیمت اصلی دستگاه هست و این تخفیف فقط در محیط این سایت دارای اعتباره . اگر شما نیز قصد دارید تا با نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی در تماس باشید حتما بایستی به یک سری از نکات توجه ویژه ای را داشته باشید. دستگاه های تصفیه آب از نظر ظاهری نیز انواع زیر سینکی، رومیزی و دیواری نیز دارند که با توجه به نیازتان می توانید آن را انتخاب کنید. اما هنگام خرید و انتخاب آن باید به میزان سختی آب محل سکونت و تعداد افراد توجه کرد تا دستگاه توانایی تامین آب سالم را داشته باشد. اما توانایی کاهش سختی آب را ندارند و هم چنین به عنوان آب شیرین کن نیز نمی توان از آن ها استفاده کرد چون یون های موجود در آب را از بین نمی برد، بنابراین مناسب مناطقی هستند که آب در آن جا رسوبات بیشتری داشته باشد.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir خرید تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 59,000
  • بازدید کلی : 116,586