loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 485 دوشنبه 16 مرداد 1402 نظرات (0)


مزایای مهاجرت به قبرس شمالی، اگر شما فردی هستید که تصمیم به مهاجرت به قبرس شمالی گرفته اید، می توان گفت که نگرانی ها و چالش های شما برای ما قابل درک است، اما این مژده را نیز به شما می دهیم که فرصت مهاجرت به قبرس شمالی را دارید. قبرس قبرس. این راه حلی است که می تواند تمام نگرانی های شما را برطرف کند. در ادامه با قبرس شمالی، راه های رسیدن به آنجا و مزایای مهاجرت به قبرس شمالی آشنا خواهید شد.

قبرس شمالی

قبرس شمالی در شمال جزیره قبرس واقع شده است. موقعیت جغرافیایی آن در قبرس است که در شرقی ترین نقطه دریای مدیترانه قرار دارد. جزیره قبرس در موقعیتی مدور در شرق خلیج اسکندریه و غرب خلیج آدنا قرار دارد. این منطقه از شمال با ترکیه و از جنوب و غرب با دریای مدیترانه همسایه است، پایتخت قبرس شمالی نیز شهر نیکوزیا است.

مهاجرت به قبرس شمالی

زیبایی های قبرس شمالی

آیا قبرس شمالی مقصدی جذاب است؟

پاسخ این است که بله، قبرس شمالی مکانی زیبا و زیبا است که همه چیز برای ارائه دارد، از مناظر زیبا و تاریخ غنی گرفته تا سواحل زیبا، هتل های زیبا و غذاهای خوشمزه.

قبرس شمالی به دلیل زیبایی خیره کننده، آب و هوای گرم و استقبال مردم محلی خود را به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت گردشگری تثبیت کرده است. با این حال، علیرغم موانع موجود، قبرس شمالی پیشرفت قابل توجهی در توسعه بخش گردشگری خود داشته است.

حرکت به قبرس شمالی

کلمه مهاجرت می تواند ترسناک باشد، اما مهاجرت در قبرس شمالی نه! مهاجرت به مکانی که تمامی امکانات رفاهی برای زندگی و رفاه را دارد بسیار جذاب است. می توان گفت این جزیره زیبا شرایط سخت و پیچیده مهاجرتی ندارد. مقاله زیر به شرایط مهاجرت به قبرس شمالی می پردازد. مهاجرت به قبرس شمالی

شرایط مهاجرت به قبرس شمالی

برای مهاجرت به قبرس شمالی شرایط مختلفی وجود دارد که باید رعایت شود. بسته به هدف مهاجرت، اعم از کار، تحصیل یا سرمایه گذاری، شرایط مختلفی وجود دارد. راه های سفر در قبرس شمالی متفاوت و زیبا است و دولت این کشور در این مورد چندان دقیق نیست. در مرحله بعدی راه های سفر به قبرس شمالی را توضیح خواهیم داد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک

سرمایه گذاران خارجی قبرس شمالی را فرصتی عالی برای سرمایه گذاری سودآور خود می دانند، زیرا بازار املاک و مستغلات در این کشور زیبا نرخ مالیات پایینی دارد. در سال های اخیر، بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی پیشرفت چشمگیری داشته است.

دولت قبرس شمالی به شدت از خارجی هایی که مایل به سرمایه گذاری در قبرس هستند استقبال می کند و برای همه افراد این امکان را فراهم کرده است که از طریق سرمایه گذاری اقامت دائم خود را دریافت کنند. قبرس شمالی یکی از معدود کشورهای جهان است که به افراد دیگر کشورها اجازه خرید زمین به عنوان مهاجرت را داده است مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری.

ملک خریداری شده باید با تعداد اعضای خانواده شما مطابقت داشته باشد. در قبرس شمالی حداقل یا حداکثر مبلغی برای خرید ملک وجود ندارد، یعنی سرمایه گذار می تواند در صورت رعایت حریم خصوصی و خرید ملک مناسب برای اعضای خانواده خود، اقامت قبرس شمالی را دریافت کند.

به عنوان مثال: شاید یک ملک مناسب برای یک خانواده 3 نفره یک آپارتمان 2 خوابه به قیمت 80 هزار پوند یا یک واحد مشابه به ارزش 300 هزار پوند باشد، هیچ تفاوتی در روند دریافت مسکن موقت وجود ندارد، اما می تواند پس از تغییر از اقامت موقت به اقامت دائم. 7 سال باید تعیین شود برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک در قبرس پس از تکمیل مراحل خرید باید مدارک مربوطه را به اداره ثبت و مالیات آورده و ملک را به نام خریدار یا خریدار ثبت نمایید.

مهاجرت نیروی کار

برای مهاجرت به قبرس شمالی برای کار، می توانید مستقیماً با کارفرمایان تماس بگیرید یا از وب سایت های کاریابی برای یافتن فرصت های شغلی استفاده کنید. هنگامی که شغلی پیدا کردید، کارفرمای شما از طرف شما برای مجوز کار درخواست می دهد. همچنین باید مدارکی مانند پاسپورت، گواهی پزشکی و گواهی سابقه کیفری ارائه دهید. پروسه درخواست مجوز کار معمولاً 4 تا 6 هفته طول می کشد و مجوز برای یک سال اعتبار دارد. پس از یک سال، در صورت ادامه کار برای همان کارفرما، می توانید مجوز را تمدید کنید.

ذکر این نکته ضروری است که فرآیند مهاجرت به قبرس شمالی از طریق اشتغال زمان بر است. توصیه ما این است که برای تسریع در روند کار با یک مشاور متخصص مهاجرت صحبت کنید. مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار.

مهاجرت از طریق تحصیل

برای مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل می توانید به یک موسسه آموزشی معتبر در قبرس شمالی مراجعه کرده و ویزای تحصیلی دریافت کنید. در حال حاضر 8 دانشگاه در قبرس شمالی وجود دارد که از این تعداد 6 دانشگاه محلی و دو دانشگاه ترکیه هستند. حدود 21 درصد از دانشجویان در قبرس شمالی دانشجویان بین المللی از بیش از 70 کشور مختلف هستند. در ادامه لیستی از دانشگاه های معروف قبرس شمالی را به شما خواهیم گفت. مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار

لیست دانشگاه های معروف قبرس شمالی

دانشگاه مدیترانه شرقی (UEM)

دانشگاه بین المللی قبرس (CIU)

دانشگاه آمریکایی گیرن (GAU)

دانشگاه اروپایی لفکادا (EUL)

دانشگاه خاور نزدیک (NEU)

دانشگاه گیرنه

دانشگاه بریتانیایی نیکوزیا

بهترین دانشگاه بین المللی

برای درخواست ویزای دانشجویی، باید مدارکی مانند پاسپورت، مدرک ثبت نام در یک موسسه آموزشی و مدرکی مبنی بر تمکن مالی تحصیل و زندگی در قبرس شمالی ارائه دهید. پس از اتمام تحصیلات خود می توانید برای اقامت در قبرس شمالی برای ویزای کار یا اجازه اقامت اقدام کنید. مهم است بدانید که قوانین و مقررات مهاجرت در قبرس شمالی در معرض تغییر هستند، توصیه دوستانه ما دریافت به روزترین اطلاعات است. برای کسب اطلاعات به روز با یک مشاور مهاجرتی حرفه ای و آگاه مشورت کنید.

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی

هزینه زندگی مقرون به صرفه

قبرس شمالی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی هزینه زندگی نسبتاً پایینی دارد و آن را به مقصدی جذاب برای دانشجویان، بازنشستگان و مهاجران تبدیل می کند.

خانه های خوب و قیمت های مناسب

خانه های زیبا و مقرون به صرفه یکی دیگر از مزیت های مهاجرت به قبرس شمالی است. که می تواند هر کسی را به ماندن و زندگی در این جزیره دوست داشتنی تشویق کند.

آب و هوا و مناظر زیبا

قبرس شمالی دارای آب و هوای مدیترانه ای با تابستان های طولانی گرم و زمستان های معتدل است، این کشور همچنین دارای سواحل زیبا، کوه ها و مکان های تاریخی است.

متئو در قبرس شمالی

آب و هوای مدیترانه ای قبرس شمالی

امنیت بیشتر

جنایت در قبرس شمالی یک جمله بی معنی است! قبرس شمالی یکی از امن ترین کشورهای جهان است. آمار سرقت، قتل و سایر جنایات در این کشور بسیار پایین است.

دین

درست است که اکثریت مردم قبرس شمالی مسلمان هستند، اما مذهب یک امر کاملا شخصی تلقی می شود، هیچ کس اجازه ندارد در مورد مسائل مذهبی (از هر مذهبی) صحبت کند یا نظر خود را تحمیل کند.

می توان گفت که اکثر حسابداران در  دریافت اقامت قبرس شمالی با خرید ملک مستقر هستند، افرادی که از مذهب دوری می کنند و ترجیح می دهند مذهبی نباشند. جالب است بدانید حتی در مدرسه هم کتاب دینی وجود ندارد.

آموزش با کیفیت بالا

قبرس شمالی دارای دانشگاه های معروف بسیاری است که تحصیلات با کیفیت را با هزینه کم ارائه می دهند. به همین دلیل است که بسیاری از خارجی ها برای تحصیل در قبرس شمالی را انتخاب می کنند. تحصیل در قبرس شمالی

اقتصاد قوی

قبرس شمالی اقتصاد پویا و رو به رشدی دارد. این منطقه فرصت های شغلی در گردشگری، خدمات مالی، آموزش عالی، املاک و مستغلات و سایر صنایع را ارائه می دهد.

دسترسی به ترکیه

قبرس شمالی روابط نزدیکی با ترکیه دارد که از این کشور از نظر اقتصادی و سیاسی حمایت می کند. این همچنین به این معنی است که ساکنان قبرس شمالی برای مقاصد مسافرتی و تجاری به راحتی به ترکیه دسترسی دارند.

محیط چندفرهنگی

قبرس شمالی جمعیت متنوعی از قبرس ترک ها، ترک های سرزمین اصلی و همچنین دانشجویان بین المللی و مهاجران از سراسر جهان را در خود جای داده است. این امر یک محیط فرهنگی و دلپذیر ایجاد می کند.

طبیعت و تفریح

 مهاجرت به قبرس شمالی با یورومای دارای مناظر طبیعی زیبا، سواحل جذاب و کوه های باشکوه است. این منطقه فرصت‌هایی را برای تفریح ​​و فعالیت‌های خارج از منزل مانند صخره‌نوردی، شنا، قایقرانی و پیاده‌روی فراهم می‌کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 270
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 59,203
  • بازدید کلی : 116,789