loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 39 دوشنبه 16 بهمن 1402 نظرات (0)

متن آهنگ مهدی جهانی رو شونه هام سنگینه کوله بار غم

تو که از این حال خراب من خبر نداری

نمیتونی یه لحظه هم خودت رو جای من بذاری

زخمی شده دلم چشام از دست این زمونه خیسه

یه جوری زخم زدی به دل که هیچ جوره بلند نمیشه

تنهاییام زیاد شده حرفامو من بی کی بگم

رو شونه هام سنگینه کوله بار غم

باعث شدی من تا ابد تنها بشم

تو هم یکی مثل همه بودی من اشتباه میکردم

اما من از تنهایی هر روز به گذشته برمیگردم

روزی هزار بار از تو و این اشتباهم توبه کردم

اما من از تنهایی هر روز به گذشته برمیگردم

تنهاییام زیاد شده حرفامو من بی کی بگم

رو شونه هام سنگینه کوله بار غم

باعث شدی من تا ابد تنها بشم

آهنگ جدید مهدی جهانی به نام «رو شونه هام سنگینه کوله بار غم»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 961
  • بازدید ماه : 4,578
  • بازدید سال : 39,614
  • بازدید کلی : 97,200