loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 122 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

ممکن است به هنگام نصب دستگاه دمای آب نسبت به دمای نقطه شبنم محیط پایین تر تنظیم شده و در نتیجه به هنگام روشن کردن دستگاه بعد از مدت طولانی خاموش بودن، محیط اتاق به اندازه کافی خنک نشود. از زمانیکه افراد برای زندگی کردن به ساختن ساختمان های آجری و یا گلی روی آوردند به دنبال روش هایی برای خنک کردن و تهویه هوای داخلی منازلشان بودند، به همین جهت دستگاه ها و لوازم متعددی طراحی و تولید شدند و به منظور تهویه مطبوع در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی پرده هوا که به آن درب هوا نیز گفته می شود، جریانی از هوا است که با استفاده از آن دو منطقه سرد و گرم را از یکدیگر جدا می کند و به طور معمول در مراکز خرید، کارخانجات مواد غذایی، خودروسازی، فروشگاه های زنجیره ای، بیمارستان ها و مجتمع های تجاری بالای درب وردی قرار می گیرد؛ به همین خاطر پرده هوا یکی دیگر از ضروری ترین و مهمترین تجهیزات در صنعت سیستم تهویه مطبوع شناخته شده است.

برای انتخاب و خریداری این سری از تجهیزات بهتر است موقعیت بنا و بار بردوتی متناسب با آن را در نظر داشت که بتوان خریدی بهینه و مقرون به صرفه تجربه کرد. برای انجام این عمل نیاز به سیستم هایی با ظرفیت مناسب است تا در محیط مورد نظر نصب بشود. تهویه مطبوع به معنای انجام عملیات توسط سیستم هایی است تا هوای محیط برای زیستن و کار کردن مطلوب و لذت بخش شود. داکت اسپلیت سقفی ایوولی 36000 دارای مشخصات متعددی می باشد که از مهم ترین این موارد می توان به قابلیت نصب کویل آبگرم جهت تامین هوای گرم اشاره کرد که این مهم برای کمک به دستگاه در مواردی که شرایط لازم برای ایجاد گرمایش توسط سیستم های دیگر مانند پکیج یا موتور خانه هموار است مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم های تمام هوا: در این سیستم سیال اولیه هوا است که از روی کویل های دستگاه هواساز به کمک فن عبور داده می شود. هنگام خرید تجهیزات سرمایش ساختمان اگر نوع درست و طرفیت مناسب را انتخاب نمود کمک شایانی به کاهش اتلاف و هدررفت انرژی همچنین هزینه های اقتصادی خواهد نمود.

از انواع ;تجهیزات سرمایش ساختمان در پروژه های مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی استفاده می شود تا هوا را به دمای مطلوب رسانده و آسایش و رفاه را برای کاربران این سیستم مهیا کند. سیستم های تمام آب: در مکان هایی که تهویه هوا از طریق تهویه طبیعی فراهم می شود نیازی به کانال کشی هوای تهویه از یک دستگاه مرکزی نیست. اسپلیت مرکزی یا سیستم VRF قابلیت اتصال چندین یونیت کندانسور به طور همزمان را دارا می باشد. در این حالت با استفاده از کویل آب سرد یا کویل آب گرم، سرمایش و گرمایش فضا را تامین می کنیم. در ادامه به انواع زیرشاخه های این سری از تاسیسات همراه با تصاویر هریک اشاره خواهیم داشت. از این رو توصیه ما به شما اینست با توجه به تجربه و تخصص نیروهای مجرب گروه دماپویا جهت مشاوره و کارشناسی تماس حاصل کرده و نسبت به خرید انواع سیستم های مورد نظر در صنعت تاسیسات ساختمان با برند اصلی و گارانتی معتبر اقدام نمایید. ویژگی منحصر به فرد تعمیرکاران تهران سرویس کار این است که سرعت عمل را چاشنی کار خود کرده و تمام تلاش خود را می کنند تا در کمترین زمان اقدام به تعمیر انواع داکت اسپلیت کنند.

در این سیستم ها تجهیزات سرمایشی باید به حدی قوی باشد تا گرمای محیط را گرفته و هوای محیط را به میزان کافی خنک سازد. این سیستم ها در اروپا از قرن هفدهم و در آمریکا از قرن بیستم عمومی شدند. استاندارد مرجع تهویه مطبوع در کشور آمریکا استاندارد اشری ASHRAE است و به عنوان منبع طراحی در کنار مباحث چهاردهم و شانزدهم نظام مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد اما نرم افزار محبوب محاسبه ی بارهای حرارتی و برودتی در بین مهندسین ایران ، نرم افزار آنالیز ساعتی کریر Carrier HAP است. تهویه مطبوع به عنوان یکی از تاسیسات ساختمان است، شامل کنترل دما و رطوبت آن، سرمایش و وزش باد خنک، تصفیه هوا و ضدعفونی کردن آن و گرمایش است. کولر گازی اسپلیت، فن کویل، کولر آبی، اسپلیت مرکزی، تصفیه هوا، داکت اسپلیت، پرده هوا و چیلر زیرشاخه سیستم تهویه مطبوع و تجهیزات سرمایش ساختمان بشمار می آیند. سیستم تهویه مطبوع و تجهیزات سرمایش ساختمان زیر شاخه ای از مهندسی مکانیک در این صنعت بشمار می آیند. همانطور که می توان حدس زد وظیفه ی این سری از تجهیزات تامین و تغییر هوای موجود و جایگزین کردن آن با هوایی دلنشین می باشد.

منبع:

https://tamin24tajhiz.com/product-category/home-and-office/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 279
  • بازدید ماه : 279
  • بازدید سال : 59,212
  • بازدید کلی : 116,798