loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 381 جمعه 24 شهریور 1402 نظرات (0)


قالب سایت وردپرس با طراحی زیبا و کارایی آسان به بهبود کیفیت فروشگاه اینترنتی کمک می کند. در این مقاله تعدادی از بهترین قالب های وردپرس را برای وب سایت های آموزشی، شرکت ها، فروشگاه ها، اخبار و ... معرفی می کنیم. گرفتن. همه این تم ها یک وب سایت قدرتمند، مدرن و با کارایی بالا را با کسری از هزینه ارائه می دهند.

برای بزرگنمایی کلیک کنید.

قالب وب سایت وردپرس چیست؟

قالب وردپرس یا قالب وب سایت مجموعه ای از فایل های گرافیکی، فایل های جاوا اسکریپت، CSS و کدهایی است که ظاهر کلی وب سایت شما را تشکیل می دهند. یکی از دلایل محبوبیت وردپرس تم های متنوع و زیبای آن است. به عنوان مثال، یک پوسته وردپرس می تواند هر چیزی را که مالک ممکن است برای وب سایت خود نیاز داشته باشد فراهم کند. به طور خلاصه، شما می توانید یک وب سایت حرفه ای با بهترین مضامین وردپرس بدون دانستن یک خط کد ایجاد کنید.

بهترین قالب های وب سایت کدامند؟

در ادامه 10 مورد از بهترین قالب های وردپرس را معرفی می کنیم که با سرعت، بهینه سازی، طراحی واکنش گرا و طرح بندی های مختلف می توانند به راحتی نیاز کاربران را برآورده کنند و به جلب رضایت مشتریان کمک کنند: ژاکت

برای بزرگنمایی کلیک کنید

1. قالب های Woodmart

قالب WoodMart یک قالب همه کاره وردپرس است که می تواند برای استایل دادن به هر نوع وب سایتی استفاده شود. صفحه تم و تنظیمات Woodmart صدها گزینه سفارشی سازی را برای تغییر تنظیمات ارائه می دهد. قالب Woodmart دارای بیش از 70 طرح از پیش ساخته شده ریسپانسیو است و شما می توانید از تم Woodmart برای ساخت هر نوع فروشگاه آنلاین استفاده کنید. قالب Woodmart به طور کامل از افزونه WooCommerce برای راه اندازی فروشگاه های آنلاین پشتیبانی می کند.

2. Astra را فرمت کنید

برای بزرگنمایی کلیک کنید

تم Astra یکی از بهترین قالب های وب سایت و یکی از پرفروش ترین قالب های وردپرس در جهان است. بخشی از این محبوبیت به کیفیت سایت های ایجاد شده، عناصر صفحه و تا حدی سهولت استفاده از آنها مربوط می شود.

تم Astra دارای طیف گسترده ای از تم ها است که اکثر برنامه های مورد نیاز کاربران را پوشش می دهد. Astra با طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط با موسسات آموزشی، انتخاب مناسبی برای ایجاد یک وب سایت دوره آنلاین است.

3. پردازش بیشتر

تم افزونه یک تم همه کاره و چند منظوره است که می توان از آن برای ایجاد تقریباً هر نوع وب سایت وردپرسی استفاده کرد. قالب اضافی یک وب سایت تجاری، فروشگاهی و غیره است. قالب اضافی ممکن است قالب وب سایت مناسب شما باشد.

4. شکل دیگری از Devi

تم Divi یکی از محبوب ترین تم های چند منظوره وردپرس با نمایشگرهای متعدد است که می تواند برای راه اندازی تقریباً هر وب سایتی مورد استفاده قرار گیرد.

با بیش از 800 طرح‌بندی از پیش تعریف‌شده و بیش از 40 عنصر صفحه، تم Divi بی‌پایان قابل تنظیم است. و شما می توانید هر برنامه وب که می خواهید ایجاد کنید. پیکربندی و استفاده آسان از قالب های Devi Compatible با صفحه ساز Visual Designer. طراحی تمیز و مدرن. از ویژگی های این مدل می باشد.

5. قالب را باز کنید

پوسته آوادا چیزی بیش از یک تم سایت وردپرسی است. قالب آوادا یک قالب کامل با 77 دمو برای کودکان، کسب و کار، طراحی تزئینی، عکاسی و بیشتر مناسب برای انواع مشاغل می باشد. این قالب وردپرس همیشه در بهترین قالب های سایت قرار می گیرد و بهترین قالب های وردپرس دارای صفحه سازهای اختصاصی هستند و گزینه های سفارشی سازی زیادی دارند و می توانید از هر تغییری که می خواهید در قالب استفاده کنید.

6. قالب آجومل

قالب EduMall دارای تمامی امکانات برای ایجاد یک وب سایت آموزش الکترونیکی می باشد. قالب آجومال دارای تمامی امکانات مورد نیاز برای معلمان، دانش آموزان، دوره ها، ممتحنین و مدیریت تکالیف می باشد. علاوه بر این، قالب Ajomal با Elementor و ویژگی ها سازگار است. این به معنای تغییرات و سفارشی سازی های بی پایان است. با قالب های Ajomal فقط عناصری را که دارید بکشید و رها کنید.

7. قالب بندی خارج از موضوع

Betheme یک تم حرفه ای چند منظوره است که می تواند به راحتی با نوع وب سایتی که می خواهید ایجاد کنید بدون نیاز به نوشتن هیچ کدی سازگار شود. پلاگین حرفه ای Elementor صفحه ساز حرفه ای به صورت رایگان در این طرح گنجانده شده است.

8. مدل سازی فعال تر

تم Enfold یک تم همه کاره است که یکی از پرفروش‌ترین، کاربرپسندترین و بهترین قالب‌های سایت وردپرس در سراسر جهان است و می‌توانید از آن برای ایجاد انواع وب‌سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، خبری و غیره استفاده کنید. . داشتن 40 نمایش به شما کمک می کند تا نمایش مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید. قالب Unfold یک صفحه ساز منحصر به فرد دارد که به افزایش سرعت سایت کمک می کند و می توانید به راحتی سایت خود را سفارشی کنید.

9. سیستم دیجی لند

قالب دیجی لند یکی از قالب های فروشگاهی وردپرس می باشد که به طور ویژه با توجه به نیاز بازار ایران با ویژگی های متفاوت و منحصر به فرد طراحی شده است. فرمت ویژه دیجی لند یک محصول ایرانی است که با توجه به نیاز و تقاضای بازار معرفی شده است.

قالب دیجی لند با امکانات ویژه ای مانند خدمات پشتیبانی، بسته نصب آسان، ریسپانسیو بودن، صفحه سازهای اورجینال، مگامنوی پیشرفته و ... یکی از بهترین قالب های وبسایت فروشگاهی ایرانی می باشد.

10. معلم چیدمان

اگر به دنبال قالب  استادیار وردپرس جدید در زمینه قالب های آموزشی هستید. قالب Helper دارای 11 دمو مختلف است که برای Elementor و Visual Composer طراحی شده است و تمامی امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت آموزشی را داراست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 59,002
  • بازدید کلی : 116,588