loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 39 جمعه 08 دی 1402 نظرات (0)

متن آهنگ از ریسمون سیاه سفید میترسم مرتضی اشرفی

پیش کسی که میدونی همه ی راه ها رو تا تش رفته یه بار
بازی نکن قصه نگو هر هفته یه بار
تو همه حرفاتو زدی ولی هنوز نمیدونی جوابتو
یه روزی من خودتو خواستم ببنیم نه خوابتو
من دلم هنوزم پیشته ولی از عاشقت شدن شدید میترسم
مار گزیده شدم قصمو بلدی از ریسمون سیاه سفید میترسم
حالا که من مث قدیما نمیشم پا نمیشم تو اومدی
حالا که من حریف حرفای یه دنیا نمیش تو اومدی
چه فایده که بیای دیگه چه سود دل تو حتی یه روزم با من نبود

https://musicdel.ir/single-tracks/165464/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 263
  • بازدید ماه : 6,211
  • بازدید سال : 41,247
  • بازدید کلی : 98,833