loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 85 سه شنبه 09 آبان 1402 نظرات (0)


به گفته برخی منابع از جمله مجله خبری پارت نیوز؛ میل به گل می تواند بیانگر احساسات و اشتیاق افراد باشد. به همین دلیل افراد باید در انتخاب گل عروس بسیار دقت کنند.

انواع گل برای عشق

در قسمت بعدی در مورد چند گل مناسب و پرطرفدار که مردم در مراسم عروسی استفاده می کنند صحبت خواهیم کرد.

گل رز برای ازدواج

گل رز یکی از زیباترین و عاشقانه ترین گل ها برای مراسم عروسی است. این رزها رنگ های مختلفی دارند و می توانید یکی یا ترکیبی از آنها را انتخاب کنید.

همانطور که می دانید این گل به سلطان گل ها معروف است و باید به خاطر داشته باشید که می تواند عشق شما را به خوبی بیان کند و طرفداران زیادی دارد. گل رز همچنین برای خشک کردن بسیار مناسب است. عروس ها ترجیح می دهند گل عروسی خود را به عنوان سوغاتی خشک کنند.

به همین دلیل باید بدانید که گل رز بهتر و زیباتر از گل های دیگر خشک می شود و با آن می توانید گل ها را خیلی راحت خشک کنید.

زنبق

گل لیلیوم برای رابطه جنسی

لیلیوم یکی دیگر از گل های مناسب و مجلل برای سبد عروسی است. این گل رنگ های مختلفی دارد که می توانید آنها را به صورت ترکیبی یا یک رنگ تهیه کنید. لیلیوم شرقی یکی از انواع نیلوفرهای بزرگتر و خوشبوتر است. بوی مطبوع این گل ها احساسات خوشایندی را در بین افراد ایجاد می کند.

گل ارکیده

اگر می خواهید یک سبد گل خاص و مجلل تهیه کنید، می توانید از گل های ارکیده برای این کار استفاده کنید. گفته می شود این گل از خانواده سلطنتی بریتانیا می آید. به همین دلیل به عنوان یکی از مجلل ترین و خاص ترین گل های مورد علاقه خانم ها شناخته می شود.

این گل پیشنهادی می تواند سخاوت شما را نشان دهد زیرا این دسته گل کمی گرانتر از گل های دیگر است. ارکیده ها نیز رنگ های متنوعی برای انتخاب دارند.

فلور آنتوریوم

جام با خواستگاری

اگر می خواهید یک گل پیشنهادی بسیار جذاب انتخاب کنید، می توانید از گل های آنتریوم استفاده کنید. این گل بسیار زیبا یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. زیرا ظاهر بسیار زیبایی دارد و یکی از مجلل ترین گل ها است. همچنین می توانید از ترکیب های مختلف گل برای انتخاب بهترین طرح گل برای پیشنهادی که خانم ها دوست دارند استفاده کنید. به عنوان مثال، ارکیده ها را می توان در کنار آنتریوم و لیلیوم قرار داد. همچنین می توانید یکی از گل ها را انتخاب کرده و رنگ های مختلف آن را با هم ترکیب کنید.

گل عروسی طبیعی بهتر است یا مصنوعی؟

البته بهتر است پس از توجه به نوع و شکل در مجموع برای جذابیت آنها، گل مناسب را انتخاب کرده و به عروس خانم تقدیم کنید. زیرا اغلب نوع چیدمان و گل هایی که در روز خواستگاری به خانم داده می شود، مفهوم و مفهوم خاصی دارد و سلیقه خانواده متقاضی را نیز منعکس می کند.

خانواده عروس ممکن است با توجه به اعتقادات هر نوع گل عروسی که معنا و مفهوم دارد، باورهایی داشته باشد.معنا و مفهوم. به عنوان مثال، برخی از خانواده ها دسته گل های تقلبی را دوست ندارند و برخی دیگر دسته گل های طبیعی را که نمی توان برای مدت طولانی نگهداری کرد، دوست ندارند. به همین دلیل در این مقاله با ذکر نکاتی برای خرید گل عروسی طبیعی یا مصنوعی شما را راهنمایی می کنیم.

چند نکته برای انتخاب گل عروسی چیست؟

اگر قبل از مراسم عقد با عروس رابطه دارید، باید گل ها و مراسم زیبایی را انتخاب کنید تا دل او را دو بار به دست بیاورید و او را به تصمیم شما که انتخاب شماست باور کنید.

حواستان باشد که اگر از قبل با عروس و خانواده اش رابطه دارید، ممکن است زیر ذره بین به شما نگاه کنند و شدیدتر درباره شما قضاوت کنند، زیرا انتخاب دختر آنهاست. سعی کنید یک دسته گل یا جعبه گل زیبا بر اساس رنگ مورد علاقه چشمان دخترتان تهیه کنید.

این کار را انجام دهید تا به دخترشان نشان دهند که برای شما مهم است و به چشم آنها برسید.

خوب است برای نشان دادن ادب و احترام خود به میزبان شیرینی یا شکلات های زیبا با دسته گل های زیبا تهیه کنید.

اگر دسته گلی تهیه کرده اید، سعی کنید آن را صاف در دست بگیرید و با احترام به مادر عروس بدهید و لبخندی کوچک و دوستانه بر لبان خود داشته باشید تا از لمس گرم شما لذت ببرند.

باید بدانید که سبدهای گل رسمی و محترمانه هستند، اگر برای اولین بار است که به آن خانه می روید و نمی دانید، انتخاب جعبه یا سبد گل می تواند مناسب باشد; اما اگر آن را به یکی از اقوام پیشنهاد می کنید، باید بدانید که سوپ ها نیت خالصانه ای دارند و برای چنین پیشنهادی مناسب هستند.

یک سبد گل رز عروسی

گل عروسی چیست؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه رنگی برای عروسی شما مناسب است؟ راستش را بخواهید، همه می دانیم که گل های سبز، زرد و نارنجی چندان محبوب نیستند و مورد توجه قرار نمی گیرند، برعکس، قرمز و قرمز نیز نماد عشق هستند و برای اولین قرار نامزدی، همچنان عشق کامل است. گرفته نشده، کمی افراطی است.

بنابراین بهترین انتخاب رنگ گل عروسی، ترکیب رنگ سفید با رنگ های صورتی، بنفش و یاسی است! البته منظور ما از گل و گیاه سفید گلایول نیست! گل هایی مانند گلایول و کندر پرمصرف ترین گل هایی هستند که در مراسم خاکسپاری استفاده می شود، پس به خاطر داشته باشید که حتی یکی از این گل ها می تواند بی احترامی به میزبان تلقی شود و تمام زحمات شما را بر باد دهد.

در نهایت، اجازه دهید اضافه کنیم که می توانید در تاریخ های زیادی بروید و باور کنید که وقتی همه چیز مشخص شد، در تاریخ های بعدی امتیاز کسب خواهید کرد، اما بدانید که برای اولین بار در خاطره شما با دست خالی به یک قرار می روید. این شما را خوشحال نمی کند و شخصیت شما را نشان می دهد حتی اگر شما اینطور نباشید، علاوه بر این باعث می شود خانواده دختر احساس بی ارزشی و بی احترامی کنند، پس ریسک نکنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 267
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 1,620
  • بازدید سال : 36,656
  • بازدید کلی : 94,242