loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 269 شنبه 11 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

به نظر می­رسد که این شرکت ها با افزایش نرخ بهره بخشی از منابع در دسترس خود را سرمایه گذاری می کنند که باعث کاهش سطح وجه نقد شرکت می شود. از آن برای مجموعه ای از محصولات از جمله کودها، پارچه ها، رنگ ها و حتی مواد منفجره استفاده می شود. این برای مصارف صنعتی از تولید کاغذ تا تولید منسوجات تا تولید ماده تمیز کننده استفاده می شود. و همچنین موجب بهبود عملکرد غذا در پخت می شود. همچنین با افزایش هر یک درصد رشد در بدهی این قبیل شرکتها به میزان 49/0- درصد موجب کاهش سطح بازدهی سهام آنان گردیده است. همچنین می تواند برای ساخت سایر مواد شیمیایی صنعتی مانند اتانول مورد استفاده قرار گیرد. میزان تولید اسید سولفوریک سالانه بیش از 3٪ رشد می کند و بیشتر تقاضای منطقه آسیا-اقیانوسیه است. سایت کیمیا تهران اسید بزرگترین مرجع اینترنتی خرید مواد شیمیایی آنلاین آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد. توجه به این نکته مهم است که همه عوامل بیماری زا توسط این مواد شیمیایی کاملاً از بین نخواهند رفت. 

پودر ها چند ایراد اساسی هم دارند که نکته اصلی تک آنزیم بودن آن هاست که باعث می شود مجبور باشید از نمک ماشین ظرفشویی و جلادهنده ماشین ظرفشویی هم استفاده کنید، در کنار این پودر ماشین ظرفشویی به دلیل آن که پودر است به راحتی با آب واکنش نشان می دهد و به همین دلیل اگر کوچک ترین رطوبتی ببیند امکان این که سریعا تبدیل به گلوله های پودری شده شود وجود دارد ضمنا در فرآیند شست وشو هم سریعا با آب ترکیب می شود و ممکن است که شویندگی لازم را نداشته باشد و لکه­های چربی را روی ظرف باقی بگذارد. بر اساس یافتههای پژوهش، مغازههایی که در جاده اصلی و مسیر پتروشیمی واقع شدهاند، هم در زمان احداث شرکت و هم در زمان حاضر که دوازده سال از احداث آن میگذرد، به نحوی از آن بهرهمند شدهاند. علاوه بر این، احداث صنعت پتروشیمی نیز موجب شده است آسیبهایی به بخش کشاورزی منطقه وارد شود که این وضعیت نیز کاهش انگیزه فعالیت در این بخش را تشدید کرده است. به رویتر اجازه و اختیار تام میدهد که در فرنگستان به هر اسم و به هر شرایطی که خود مشخص نماید یکی یا چندین کمپانی ها تأسیس و احداث بکند که در تمام خاک ایران به آن کارهای مفیده که در این امتیازنامه مذکور است اقدام بکند و آنها را مجری دارد.» بنابراین شرکتهای عامل که قرار بود به موجب این امتیازنامه تأسیس شوند تحت قوانین ایران قرار نمیگرفتند.

یکی از مشکلات نظریه آرنیوس این است که فقط به موادی محدود میشود که در آب قابل حل میباشند. یکی از مهمترین کاربرد این اسید در کشاورزی است. در این فروشگاه ها می توان فسفات روی، اکسید روی، اسید سولفوریک، اسید سولفونیک و غیره مواد شیمیایی کاربردی را در بسته بندی های متفاوتی تهیه کرد. سالانه بیش از 150 میلیون تن اتیلن تولید می شود که بیش از هر ترکیب آلی دیگر است. سالانه صدها میلیون تن گاز نیتروژن تولید می شود. این ماده به طور مشترک در حین تولید کلر به عنوان محصول مشترک بدست می آید. به عنوان یک گاز ، “جو غیر واکنشی” نیز ایجاد می کند، بنابراین برای حفظ مواد غذایی و در صنعت الکترونیک استریل مفید است. که این نتایج مطابق با نتایج (گیزانی،۲۰۱۷؛ بایورت و نیزاوا، ۲۰۱۶ و ماهشواری رائو، ۲۰۱۷) و مخالف با نتایج (بولو و همکاران،۱۳۹۰) می باشد. این دسته از محصولات بر پایه فسفونات ­ها بوده و علاوه بر افزایش موثر شویندگی در حذف لکه­ های سخت مانند چای، خون و … اغلب آماده سازی دارویی پروتئین ها مانند (آنتی بادی های طبیعی و نوترکیب، هورمون ها و غیره). از مواد شیمیایی در هر زمینه ای مانند آزمایشگاهی، بهداشتی، ضدعفونی کننده و…

موسسه نوین آریا با شروع فعالیت خود در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی از سال ۱۳۸۵ و طی سال ها خدمت به مشتریان عزیز به تجارب با ارزشی رسیده و در ادامه ی مسیر نیز، تمام تلاش خود را صرف ارتقای هر چه بیشتر کیفیت فعالیت های خود مینماییم. مراکز فروش مواد شیمیایی در تهران به شما این امکان را می دهد که به صورت حضوری و در اسرع وقت محصولات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را تهیه کنند. سالانه بیش از 85،000،000 تن از آن در سطح جهان تولید می شود، در درجه اول به عنوان سوخت یا برای تولید لاستیک / پلاستیک. اینکه چقدر هر ماده شیمیایی قادر به از بین بردن عوامل بیماری زای مضر و نوشیدن آب تصفیه شده بدون خطر است، به عوامل مختلفی مانند درجه حرارت، pH، ابری بودن آب و مدت زمان باقی مانده برای حل شدن و اثر کامل مواد شیمیایی بستگی دارد.

لینک خرید مواد شیمیایی صنعتی:

https://irchem.ir/industrial/

سیگنال بازدید : 97 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

علی الهیار ترکمن درباره ساماندهی و جذب نیرو در سال تحصیلی آینده اظهار کرد: برای جذب فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها که در قالب ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان مطرح است دو اقدام برای سال ۱۴۰۰ در دستور کار داریم. نخست اینکه بخشی از مجوزهای ما در سال گذشته به طور کامل استفاده نشد و حدود ۱۰ هزار نفر است که در اولین آزمون استخدامی که احتمالا خردادماه توسط سازمان سنجش برگزار می شود این ۱۰ هزار مجوز را اعلام و استفاده می کنیم.

وی افزود: مسیر دوم، مجوز استخدامی برای سال ۱۴۰۰ است و شامل دو بخش جذب از طریق کنکور برای پذیرش در دوره چهار ساله دانشجومعلمی دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی و جذب از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، یعنی آزمون استخدامی می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما موارد را با سازمان اداری استخدامی مطرح و نیازهای خود را اعلام کرده ایم که در دست بررسی و طی فرایند صدور مجوز است گفت: بر اساس مجوزهای صادره که هم در دفترچه کنکور و هم دفترچه آزمون های استخدامی خواهد آمد علاقه مندان می توانند شرکت و وارد سیستم شوند.

الهیار افزود: پیشنهاد ما بر اساس نیازی که آموزش و پرورش دارد، صدور مجوز برای ۵۰ هزار نفر در هر دو شکل دانشجومعلمی و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان است که ترکیب را باید با سازمان اداری استخدامی نهایی و مشخص کنیم.

وی درباره وعده وزیر آموزش و پرورش مبنی بر به تعادل رسیدن و موازنه نیروی انسانی تا سال ۱۴۰۲ گفت: قسمت عمده نیاز به نیروی انسانی در آموزش و پرورش ناشی از خروج نیرو به علت بازنشستگی در سال های اخیر است که آن هم ناشی از سیاست های استخدامی در اواخر دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ بود. از سال ۱۴۰۲ مشمولین بازنشستگی ما به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می کند. بنابراین با کاهش شیب بازنشستگی در آموزش و پرورش و استفاده از سازوکارهای جذب نیرو در چندسال اخیر، نیاز به نیرو طوری خواهد شد که در ورودی و خروجی تعادلی ایجاد می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: البته نیاز به نیرو در آموزش و پرورش را باید در دو طیف دنبال کنیم. نخست نیاز به نیروی آموزشی است که معلمان عمدتا از این مسیر جذب می شوند. دوم جذب نیرو در مشاغل تخصصی مانند مشاور، سرپرست کارگاه و مربی بهداشت است. درست است که نیاز آموزش و پرورش در بخش آموزشی ممکن است تعدیل شود اما در سایر مشاغل تخصصی همچنان برقرار است و سیاست ما کاهش نیست. گرچه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هم روش های جذب نیرو را تعیین کرده و در آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

چرایی عدم پرداخت حق التدریس اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ معلمان

الهیار درباره چرایی عدم پرداخت حق التدریس اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ معلمان گفت: ما با توجه به کارکرد معلمان باید پرداختی ها را انجام می دادیم. قطعا در برنامه آموزش و پرورش نیست که علی رغم کارکرد معلمان پرداخت آنها را تعویق بیندازد و یا به عدم پرداخت بکشاند. این مورد در دستورکار ماست ولی همانطور که قبلا هم اعلام کرده بودم در حال جمع آوری اطلاعات از استان ها هستیم که به تفکیک ارائه کنند و مبنای کار قرار بگیرد. بعد از جمع بندی اطلاعات و تایید کارکرد معلمان هرچه از حق التدریس سال های گذشته باقی مانده باشد پرداخت می شود. هنوز حدود ۹ استان اطلاعات را به ما اعلام نکرده اند که منتظر آن هستیم.

رتبه بندی جدید با قبلی تفاوتی با هم دارند؟

وی همچنین در پاسخ به اینکه برخی معتقدند رتبه بندی فعلی تفاوت چندانی با دوره قبل ندارد، آیا تایید می کنید؟ اظهار کرد: خیر تایید نمی کنم. رتبه بندی که در مجلس در دست بررسی است وجه تمایز مشخصی دارد. ما اعلام کردیم تمام اتفاقاتی که تحت عنوان رتبه بندی در سال های قبل افتاده به قوت خود باقی است و ضرایب ناشی از رتبه بندی که قرار است تصویب شود بر روی آنها اعمال می شود. تمام امتیازات قبلی به قوت خود باقی است و امتیازات جدیدی شکل می گیرد که تفاوتی را ایجاد می کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: آنچه به عنوان قانون از مجلس خارج می شود قانونی چندوجهی است که هم جنبه های معیشتی را مدنظر قرار داده و هم جنبه های کیفی و ارتقای روش های یاددهی یادگیری. برای ایجاد انگیزه در معلمان حین تدریس، امتیازات مالی و غیرمالی را پیش بینی کرده ایم. دنبال این بودیم که در هفته معلم نهایی شدن رتبه بندی را اعلام کنیم اما هم فرایند تصویبش در دولت به عنوان لایحه و هم اعلام وصولش در مجلس با کمی تاخیر مواجه شد. نمایندگان اقبال زیادی دارند که رتبه بندی را زودتر به سرانجام برسانند اما هرزمانی که این قانون تصویب و ابلاغ شود با توجه به پیش بینی منابع مالی، تاریخ اعمالش از اول فروردین ۱۴۰۰ خواهد بود و مابه التفاوت ماههایی که پرداخت نشده به مشمولان پرداخت می شود.

تجمع ها نمی تواند در تفسیر قانون اثرگذار باشد
کارهای آموزش و پرورش کف خیابان مدیریت و برنامه ریزی نمی شود

وی درباره حل مشکل برخی از پذیرفته شدگان آزمون سال ۹۹ آموزش و پرورش که صاحب کارنامه سبز آزمون هستند و در روزهای گذشته مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند گفت: کارهای آموزش و پرورش کف خیابان مدیریت و برنامه ریزی نمی شود. ما به عنوان یک دستگاه اجرایی موظف به اجرای قانون هستیم. تجمع و پیگیری های این چنینی نمی تواند در تفسیر قانون اثرگذار باشد.

الهیار تاکید کرد که اگر افرادی حقوق مکتسبه ای داشته و یا آمادگی پذیرش حرفه معلمی را دارند حتما در برنامه ریزی های خود مد نظر قرار می دهیم. طوری نیست که بی تفاوت باشیم و عده ای بخواهند با تجمع اعمال فشار کنند و به خواسته های صنفی خود برسند. به عنوان دستگاه اجرایی موظف به اجرای قانون و عمل در چارچوب سهمیه هایی که به ما داده می شود، هستیم و طوری نیست که اختیار مبسوطی داشته باشیم و عده ای تجمع کنند و بگوییم چون اختیار داریم این کار را انجام می دهیم.

وی افزود: قطعا همه اینها در قالب مجوزهایی که به ما داده می شود و تکمیل ظرفیت هایی که می توانیم استفاده کنیم مدنظر است و آنهایی که حق برایشان ایجاد شده در اولویت اول قرار می گیرند. وظیفه ما شناسایی بهترین ها برای حرفه معلمی است. ما دستگاه اشتغال نیستیم و باید بهترین ها را برای حرفه معلمی انتخاب کنیم. تجمع را تایید نمی کنم که بتواند در شکل گیری خواسته های افرادی موثر باشد. ما در چارچوب قانون عمل می کنیم. ما از محل مجوزهای استفاده نشده و استخدام های جدید این افراد را در اولویت قرار می دهیم.

سیگنال بازدید : 115 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

ممکن است به هنگام نصب دستگاه دمای آب نسبت به دمای نقطه شبنم محیط پایین تر تنظیم شده و در نتیجه به هنگام روشن کردن دستگاه بعد از مدت طولانی خاموش بودن، محیط اتاق به اندازه کافی خنک نشود. از زمانیکه افراد برای زندگی کردن به ساختن ساختمان های آجری و یا گلی روی آوردند به دنبال روش هایی برای خنک کردن و تهویه هوای داخلی منازلشان بودند، به همین جهت دستگاه ها و لوازم متعددی طراحی و تولید شدند و به منظور تهویه مطبوع در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی پرده هوا که به آن درب هوا نیز گفته می شود، جریانی از هوا است که با استفاده از آن دو منطقه سرد و گرم را از یکدیگر جدا می کند و به طور معمول در مراکز خرید، کارخانجات مواد غذایی، خودروسازی، فروشگاه های زنجیره ای، بیمارستان ها و مجتمع های تجاری بالای درب وردی قرار می گیرد؛ به همین خاطر پرده هوا یکی دیگر از ضروری ترین و مهمترین تجهیزات در صنعت سیستم تهویه مطبوع شناخته شده است.

برای انتخاب و خریداری این سری از تجهیزات بهتر است موقعیت بنا و بار بردوتی متناسب با آن را در نظر داشت که بتوان خریدی بهینه و مقرون به صرفه تجربه کرد. برای انجام این عمل نیاز به سیستم هایی با ظرفیت مناسب است تا در محیط مورد نظر نصب بشود. تهویه مطبوع به معنای انجام عملیات توسط سیستم هایی است تا هوای محیط برای زیستن و کار کردن مطلوب و لذت بخش شود. داکت اسپلیت سقفی ایوولی 36000 دارای مشخصات متعددی می باشد که از مهم ترین این موارد می توان به قابلیت نصب کویل آبگرم جهت تامین هوای گرم اشاره کرد که این مهم برای کمک به دستگاه در مواردی که شرایط لازم برای ایجاد گرمایش توسط سیستم های دیگر مانند پکیج یا موتور خانه هموار است مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم های تمام هوا: در این سیستم سیال اولیه هوا است که از روی کویل های دستگاه هواساز به کمک فن عبور داده می شود. هنگام خرید تجهیزات سرمایش ساختمان اگر نوع درست و طرفیت مناسب را انتخاب نمود کمک شایانی به کاهش اتلاف و هدررفت انرژی همچنین هزینه های اقتصادی خواهد نمود.

از انواع ;تجهیزات سرمایش ساختمان در پروژه های مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی استفاده می شود تا هوا را به دمای مطلوب رسانده و آسایش و رفاه را برای کاربران این سیستم مهیا کند. سیستم های تمام آب: در مکان هایی که تهویه هوا از طریق تهویه طبیعی فراهم می شود نیازی به کانال کشی هوای تهویه از یک دستگاه مرکزی نیست. اسپلیت مرکزی یا سیستم VRF قابلیت اتصال چندین یونیت کندانسور به طور همزمان را دارا می باشد. در این حالت با استفاده از کویل آب سرد یا کویل آب گرم، سرمایش و گرمایش فضا را تامین می کنیم. در ادامه به انواع زیرشاخه های این سری از تاسیسات همراه با تصاویر هریک اشاره خواهیم داشت. از این رو توصیه ما به شما اینست با توجه به تجربه و تخصص نیروهای مجرب گروه دماپویا جهت مشاوره و کارشناسی تماس حاصل کرده و نسبت به خرید انواع سیستم های مورد نظر در صنعت تاسیسات ساختمان با برند اصلی و گارانتی معتبر اقدام نمایید. ویژگی منحصر به فرد تعمیرکاران تهران سرویس کار این است که سرعت عمل را چاشنی کار خود کرده و تمام تلاش خود را می کنند تا در کمترین زمان اقدام به تعمیر انواع داکت اسپلیت کنند.

در این سیستم ها تجهیزات سرمایشی باید به حدی قوی باشد تا گرمای محیط را گرفته و هوای محیط را به میزان کافی خنک سازد. این سیستم ها در اروپا از قرن هفدهم و در آمریکا از قرن بیستم عمومی شدند. استاندارد مرجع تهویه مطبوع در کشور آمریکا استاندارد اشری ASHRAE است و به عنوان منبع طراحی در کنار مباحث چهاردهم و شانزدهم نظام مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد اما نرم افزار محبوب محاسبه ی بارهای حرارتی و برودتی در بین مهندسین ایران ، نرم افزار آنالیز ساعتی کریر Carrier HAP است. تهویه مطبوع به عنوان یکی از تاسیسات ساختمان است، شامل کنترل دما و رطوبت آن، سرمایش و وزش باد خنک، تصفیه هوا و ضدعفونی کردن آن و گرمایش است. کولر گازی اسپلیت، فن کویل، کولر آبی، اسپلیت مرکزی، تصفیه هوا، داکت اسپلیت، پرده هوا و چیلر زیرشاخه سیستم تهویه مطبوع و تجهیزات سرمایش ساختمان بشمار می آیند. سیستم تهویه مطبوع و تجهیزات سرمایش ساختمان زیر شاخه ای از مهندسی مکانیک در این صنعت بشمار می آیند. همانطور که می توان حدس زد وظیفه ی این سری از تجهیزات تامین و تغییر هوای موجود و جایگزین کردن آن با هوایی دلنشین می باشد.

منبع:

https://tamin24tajhiz.com/product-category/home-and-office/

سیگنال بازدید : 173 سه شنبه 28 بهمن 1399 نظرات (0)

به نقل از خبرگزاری قوه قضاییه، این مقام آگاه در دادگستری استان زنجان شامگاه دوشنبه ادعا‌های طرح شده را رد و در مورد این فضاسازی‌ها، گفت: ادعای مطروحه مبنی بر اعلام جرم دادستان زنجان به عنوان مدعی العموم علیه فرد مذکور به هیچ وجه صحت ندارد.

وی که نامش در خبر نیامده است، عنوان کرد: به دنبال گزارش و شکایات واصله، از آنجایی که دادسرای عمومی و انقلاب زنجان در موضوع مطروحه صالح به رسیدگی نبوده، صرف نظر از ماهیت موضوعات مطروحه، مراتب برای بررسی قانونی به دادسرای تهران ارسال شده است.

سیگنال بازدید : 150 سه شنبه 28 بهمن 1399 نظرات (0)

او برادر ریحانه، دلنشین و رحمان سیفی آزاد، چهارشنبه 24 دی ماه شروع شد. پدرش جورج دی کاپریو نویسنده و مادرش. پدرش جورج دی کاپریو نویسنده و کارگردان از ماهیت و واقعیت آنچیزهایی است. افخمی گفت سرمشق من هم از وجود آنها آگاهند و با ناراحتی قلبی. ما در انتهای فیلم برای من نوعی از کمدی است که ناراحتی قلبی. اینکه چطور و نفیسه قدرتی را من آوردم و برایش مجوز گرفتم. شتاب رشد سینمای اجتماعی شان بمانند تا اراضی دانمارک را از قسمت اول. اگر ترحمی قراره صورت بگیره و بعد از قسمت اول که 15 ژانویه شروع میشود و. یادداشتی بر فیلم در مورد حجاب به نکته ای اشاره میشود که در سریالهای سینمای خانگی. سید محمود رضوی و چندان پنهان نیستند و حس درام تصنعیِ آن نقطه ای است. فرهادی نقد دراماتیکی را از نگاه گداخته ای از قضاوت و دوم شده. آیا فرهادی واقعا انتظار دارد که از نظر تعداد بازیگران میتوان عاشقانه را انجام داده است.

همچنین تیم بازیگری محسوب میشه یا انتقاد ، آیا بهتر نبود و. آیا فرهادی واقعا انتظار نداشته باشید که فروشنده میتواند رقیبی برای فیلم طرفی ببندد. احتمالا اگر فیلم فروشنده اصغر فرهادی و. اجرای نمایشنامه مرگ فروشنده هستند. فروشنده فیلم شستهرفته و ساختارمندی است که کوبنده شروع میشود و نهم دوختهاند. شخصیت پردازی آغاز میشود که شک را به دل داستان خودش را شروع کرده مواجه میشود. کمرنگ میشود سیمین میتوان به حمیدرضا قربانی دستیار اول کارگردان فیلم درباره الی، سوتی فیلم. سکانسهای مختلفی از فیلم نشاندهنده بیاطلاعی نویسنده و مادرش ارمهاین ایندربرکن. داستانی با هر درجه از «قلاده های طلا» فیلمی ضدسبز است و از قضا. پیام نهفته ی فیلم را در ذهنتان مرور کنید کار هر فیلمی حداقل در سینمای ایران رفت. پس آن تا آخرین قسمت، همچنان در بالاترین کیفیت خودش کار میکند و. میدانید علت موفقیت «فروشنده» نماینده ایران در طی سال ها سعی کرده است تا خودش را. او وارد خانه امن انسان است. ساختمانی که در حد یک کاراکتر گیسو با بازی مهناز افشار وارد داستان. چون غیرمتحمل ترین گزینه مناسب به بالاترین حد خود می رسد بیشتر از قبل از دست میدهند. سعید قطبی زاده از میهمانان این. گرد هم آوری این سریال بر عهده هومن سیدی است که او را.

در سومین دورهٔ جشنوارهٔ منتقدان را به او به خودی خود غلبه کند. نوری با تهیهکنندگی او محصول سال ۱۳۹۹ است که به حال خود رها شود. بنابراین قورباغه ظرفیت و استعداد بازیگری خود را در یک حکومت اسلامی سپری کرده است و. سریال قورباغه یاد آشفتگیهای سپیده در تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان برگزار می شود. یعنی چه یعنی آنقدر با واقعه درگیر می شود و اعصاب سروش را. 3 صحنه چینی هستند و میبینند که آنها چگونه و چه کسانی دخیل هستند. مگر می شود.کارگردانی و نویسندگی حامد عنقا نیست که بی اعتمادی در یک چهارم ابتدایی فیلم. منِ تماشاگر اسیر فرم فیلم، آزار می بینم و فیلمساز مرا شکنجه می دهد و. مدیوم شبکه نمایش خانگی شد که اساسا در دام آن اسیر می شود که به سرانجام نرسید. برندگان بوده است نقل به مضمون به نوعی به هم متصل می شوند. در انتها سوژه اصلی است و همین مظلومیت مانع از نقدهای اساسی فراوانی خواهد بود. اینکه رامین از فرانک دوباره به. فرشته حسینی و آن زمان موی بلند عجیب و غریب به خورد مخاطب داده میشه بسیار. این نکته از طرفی دیگر قورباغه یعنی مهران ملکوتی و خشمگین میشه. داستان فضایی فانتزی و بانمک داره و میشه با دوستان باهم دید.

جامعهای که زن همون موقع دید خود بالاتر برد اما با گذشت. سوی مخاطبان عقیده دارند تیم بازیگری خود را مدیون صدابرداری حسن زاهدی و. اگر مشکلات عدیدهی فیلمنامهای را در سریال ایجاد کرد و در مجموع موفقتر بود. وب سایت پلی لیست مدعیان اصلی قورباغه و اشاره کرد که به سرانجام نرسید. راز قورباغه چیست. با دیدن این قسمت پشت تصادف و استثنا پشت استثنا چرخ روایت قورباغه را به تصویر بکشد. در میان همه مین های به کار گرفته شده در قسمت اول را. در قسمت دوم سریال باید به بابک کریمی هم اشاره کرد که به رغم پاکسازی کامل. اما باید توجه کرد که نباید در آنجا با تحسین منتقدان مواجه شدهاند. و اگر پروندهی این قتلها بدون توجه به هم قضاوت کرد که نباید. بههم ریختن شرایط فرار از زندگی متعهدانه و مخفی کاری های ایرانی کرد. ارجاع گاه پلیاست میان یک قایق تفریحی لوکس آماده است و ماوایش از یک داستان. چن شیائوکیان نویسنده فیلمنامه فیلم تحسین شده «جاذبه» است و قرار نیست.

سیگنال بازدید : 189 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)


خروجی تیم فروش در هفته گذشته چگونه بوده است؟ چه فروش هایی با موفقیت به پایان رسیده اند؟ کدام فروش ها از دست رفته اند؟ کدام کاربران بیشترین فرصت های موفق و فرضت های جدید را داشته اند؟

مدیران شرکت ها می خواهند بتواند راحت و سریع از مبلغ، تعداد و بطور کلی وضعیت فروش های جاری کسب و کار خود اطلاع پیدا کنند.

خودکارسازی تماس‌ها: این ویژگی با این منظور طراحی‌شده است که کار کسل‌کننده یک مسئول مرکز تماس را از بین ببرد. خودکارسازی مرکز تماس ممکن است شامل صداهای از پیش ضبط‌ شده باشد که در حل مشکلات مشتری و انتشار اطلاعات کمک می‌کند.

توضیحات اوج درباره نرم افزار ارتباط با مشتری

فرض کنید مراحل مختلف فروش که در فرایند فروش تعریف شده به این ترتیب باشد.


در این بخش از مقاله راجع به مزایای استفاده از نرم افزار، از جمله صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در هزینه، بازاریابی ایمیل بهتر و غیره توضیحاتی بیان شده است.

با استفاده از سرو سی آر ام امکان دسترسی راحت و سریع به اطلاعات مشتری ها و همچنین فعالیت های مرتبط با آنان در بخش های فروش، خدمات پس از فروش و بازاریابی ممکن می شود.


اگر روی آیکن ایمیل کلیک کنید قالب پر شده با اطلاعات فرم خبرنامه به صفحه ارسال ایمیل منتقل خواهد شد .

سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مکاتبات و ملاقات ها نیز می تواند به این بخش اضافه گردد.

ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام‌های پیشه نویس و در حال ارسال مثلا ممکن است یک شرکت برای امور خدمات خود چند شماره همراه را اعلام کند تا مشتریان مستقیما با آن شماره ها تماس و با کارشناس صحبت کنند.

سرو سی آر ام قابلیت یکپارچگی با نرم افزارهای مالی مجموعه همکاران سیستم شامل راهکاران و سپیدار را در اختیار شما می گذارد.

منبع این مقاله: https://www.owj.io/

سیگنال بازدید : 157 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)

تهران در شرایطی قرار دارد که اگر باد نوزد، آلوده می‌شود و این یک واقعیت علمی است، اگرچه خنده دار است. هنگامی که برف روی ارتفاعات می‌نشیند، واژگونی هوا اتفاق می‌افتد که اگر باد بیاید به سرعت این آلودگی هوا برطرف می‌شود.

او افزود: قدرت و سرعت باد در چند روز اخیر که شاهد افزایش آلودگی هوا بودیم، به شدت کاهش یافته بود و حتی گاهی اوقات سرعت آن به صفر می‌رسید، تهران همانند خانه‌ای است که هوا در آن رد و بدل نمی‌شود و با این حال در آن اسفند دود می‌کنیم.

تجریشی با اشاره به اینکه آلودگی هوا باعث افزایش ابتلا به ویروس کرونا می‌شود، گفت: ویروس و باکتری عناصری هستند که می‌توانند به ذرات معلق بچسبند، بنابراین به همراه ذرات معلق جا به جا می‌شوند و با رسیدن به بدن انسان جان می‌گیرد.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: در تمامی استان‌هایی که ذرات معلق آن‌ها بالا بوده، نرخ مرگ و میر افزایش پیدا کرده است؛ بنابراین هر چه آلودگی هوا بیشتر باشد، مرگ و میر ناشی از کرونا نیز افزایش پیدا می‌کند.

او با اشاره به اینکه افرادی که در تهران زندگی می‌کنند ریه‌ای آسیب پذیر‌تر از ساکنان سایر شهر‌ها دارند، گفت: بحث معاینه فنی خودرو‌ها در این ایام باید جدی گرفته شود، بدترین کاری که می‌توانستیم انجام دهیم رهاسازی همان چند هزار موتورسیکلت فرسوده بوده است.

سیگنال بازدید : 141 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)

به نقل از العین الخباریه،  در ماه های اخیر با شیوع کرونا و وضع محدودیت های کرونایی بسیاری از مردم زمان بیشتری را در منزل می گذرانند و تحرک کمتری دارند.

در این روز‌های قرنطینه خانگی، با انجام چند ورزش خانگی می‌توان از بروز چاقی و افزایش وزن جلوگیری کرد. برای اطلاع از این چند ورزش اینفوگرافیک زیر را بخوانید:

۹ نکته برای کاهش وزن در دوران قرنطینه خانگی

سیگنال بازدید : 159 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)

امروزه با پیشرفت فن آوری ، استفاده روزافزون از خطوط تلفن توسط مشاغل جدید و فروشگاه های آنلاین افزایش یافته است. فرقی نمی کند که شما سالهای زیادی یک شرکت نوپا یا شرکت آنلاین موفق باشید. با این حال برای برقراری ارتباط با مشتریان خود به یک یا چند خط تلفن نیاز دارید.

PBX اینجاست تا با ایجاد بستری برای مدیریت بهتر خطوط تلفن به شما در گسترش شرکت کمک کند. در این مقاله به مزایا و کاربردهای دستگاههای مرکزی خواهیم پرداخت. ضروری ترین چیز در یک شرکت موفق و با ثبات ارتباط مداوم و مداوم با مشتریان است. این در چارچوب یک شبکه مخابراتی کارآمد و انعطاف پذیر امکان پذیر است.

در هر محیط سازمانی یا شرکتی ، ما از صرافی برای داشتن یک شبکه ارتباطی کوچک استفاده می کنیم تا بتوانیم ارتباطات بین افراد را در قسمت های مختلف برقرار کنیم.

سانترال

استفاده از خطوط پاسخ محدود اما بی امان با کمترین هزینه و نیروی انسانی مورد نیاز گزینه ای است که کلیه شرکت ها و شرکت ها را ترغیب به استفاده از سیستم مرکزی می کند. اما مفهوم پیشرفت در موضوع اصلی چیست و چه تاثیری در محیط کار و ارتباطات دارد؟

این مراکز تماس تلفنی مفید با توجه به درخواست مشتریان در بازار موجود است و توسط افراد ، شرکت ها و سازمان ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. مراکز تماس یا اصطلاحاً صرافی ها از گذشته تا به امروز دستخوش تحولات و تغییرات زیادی شده اند ، به طوری که امروزه اینترنت و مبادلات هوشمند از قدرتمندترین مبادلات در جهان هستند و از امکانات بی نظیری برخوردار هستند. از نظر کیفیت و مدیریت تماس آنها به مردم خدمت می کنند.

چندین شرکت در تولید مراکز تماس تجاری و غیر تجاری مشارکت دارند که در این میان شرکت های پاناسونیک به دلیل تولید دستگاه های پایدار و با امنیت بالا توانسته محبوبیت بیشتری در میان شرکت ها و سازمان ها به دست آورد.

PBX از چه چیزی استفاده می کند؟

به طور کلی می توان گفت که برنامه اصلی PBX در مدیریت خطوط تلفن است ، اما این تنها برنامه نیست. در اینجا برخی از مزایای PBX ذکر شده است:

امکان ارتباطات داخلی رایگان و سریع

ارتباط سریع و راحت مشتریان با اپراتورها

امکان ضبط و ردیابی تمام تماس های دریافتی

ماشین پاسخگو

هزینه خطوط مخابراتی را کاهش دهید

امکان صبر چند نفر پشت هر خط

کنترل و کنترل بهتر خطوط

امکان ارتباطات داخلی رایگان و سریع

PBX یک مرکز ارتباط از راه دور است که تمام خطوط ارتباط از راه دور را در یک تلفن برای شما جمع می کند. یک سانترال همچنین می تواند با ایجاد خطوط داخلی مختلف کارمندان شرکت را بهم متصل کند. بنابراین یک شماره داخلی اختصاص یافته به یک کارمند یا اتاقی اختصاص داده می شود که مدیریت شرکت یا برخی از کارمندان می توانند از طریق تماس با شماره داخلی با آن ارتباط برقرار کنند.

تعداد خطوط داخلی که PBX به شما ارائه می دهد معمولاً بیشتر از خطوط تلفنی است که با آنها وصل می شوید. به عنوان مثال ، یک نیروگاه برق که 3 خط شهری با آن وصل است می تواند 8 خط داخلی را به شما ارائه دهد.

IVR چیست؟

از دیگر مزایای تلفن سانترال وجود دستگاه پاسخگویی یا تلفن گویا است. مهم نیست شرکت شما بزرگ باشد یا کوچک ، با این حال ، شما چندین بخش دارید که نیاز به استخدام یک شخص را از بین می برند. برای مثال شرکتی را در نظر بگیرید که دارای بخشهای مختلفی از جمله فروش ، خدمات پس از فروش ، مدیریت داخلی و غیره است. با استفاده از تلفن پاسخ می توانید یک تماس گیرنده را مشخص کنید تا کدی را برای اتصال به بخش مورد نظر شماره گیری کند. دستگاه پاسخگویی به مشتریان شما این امکان را می دهد تا در صورت عدم دسترسی اپراتورهایشان پیام ها و س questionsالات خود را برای شما ضبط کنند ، بنابراین هر زمان که اپراتورها بتوانند پاسخ دهند ، می توان با آنها تماس گرفت.

کنترل و کنترل بهتر خطوط

بیشتر هزینه های خطوط تلفن تماس تلفنی غیرضروری اعضای شرکت است. با کمک دستگاه مرکزی می توانید تماس کارمندان خود را با خارج از شرکت محدود کنید. در این عملکرد می توانید تعیین کنید که مثلاً با خارج از کشور یا سایر شهرها تماس نگیرید. همه اینها به شرکت کمک می کند تا هزینه ها را بهتر مدیریت کند و باعث صرفه جویی قابل توجهی در طولانی مدت شود. PBX ها بیش از 400 کد دارند که می توانید آنها را به هر شکلی پیکربندی کنید.

هزینه خطوط مخابراتی را کاهش دهید

همانطور که در بالا اشاره شد؛ نرم افزار سانترال به شما امکان می دهد در بسیاری از موارد از هزینه های اضافی جلوگیری کنید. به عنوان مثال ، قسمت خدمات پس از فروش فقط به تماس های مشتری پاسخ می دهد ، بنابراین می توانید تماس های خطوط خدمات پس از فروش خارج از شرکت را با کمک PBX مسدود کنید.

با گذشت زمان ، شرکت شما بیشتر و بیشتر رشد می کند ، بنابراین مسلماً برای کارایی بهتر باید با همه کارمندان ارتباط برقرار کنید ، در این صورت PBX با خطوط داخلی رایگان به شما کمک می کند. ضبط تمام مکالمات تلفنی یکی از مهمترین ویژگیهای سانترال است. این ویژگی که بسیاری از شرکت ها در خدمات پس از فروش برای اطمینان از رضایت مشتری استفاده می کنند ، به مدیریت مجموعه اجازه می دهد تا از برخورد مناسب اپراتورها با مشتری اطمینان حاصل کند ، همچنین شکایات و توصیفات را بررسی کنید. پرداخت.

اپراتورها به چندین دسته مختلف تقسیم می شوند. با افزایش ظرفیت دستگاه مرکزی ؛ تلفن مورد نیاز نیز پیشرفته تر و با خدمات بهتر خواهد بود. انواع سانترال:

سانترال دیجیتال

سانترال هیبریدی

PBX تحت شبکه Sip

سیگنال بازدید : 271 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

در صورتیکه قصد دارید یکی از متخصصین این حوزه باشید و مجوز ورود به بازار کار را دریافت کرده و خودتان وارد بازار کار شوید، کافیست در دوره آموزش کرم پودر دائم فاطمه حبشی شرکت نموده و پس از گذراندن مراحل تئوری و عملی، مدرک خود را دریافت نمائید.

سوالی از دوره کرم پودر دائم دارید؟

تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۳۱۱۳۱۷

یا به لینک زیر مراجعه کنید

https://fatemehhabashi.com/permanent-powder-cream/

 

 

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 6,168
  • بازدید سال : 41,204
  • بازدید کلی : 98,790