loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 859 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402 نظرات (0)


در این نوع عمل ها، وظیفه اصلی ایجاد شکل و زیبایی از طریق کاهش متعادل بافت چربی در قسمت بینی است. در بینی گوشتی به دلیل ضخیم بودن پوست بینی، ماهیت و تغییرات استخوان ها و استخوان ها، گوشه ها و خطوط به وضوح دیده نمی شوند و در زیر این بافت ضخیم باقی می مانند. .

در جراحی بینی باید در نظر داشت که دستکاری های استخوانی و غضروفی بینی باید به گونه ای انجام شود که بین استخوان های بینی و پوست فاصله ای وجود نداشته باشد.



ویژگی های بینی گوشتی

گوشت بینی چیزی است که با نگاه به این ویژگی ها می توان به آن پی برد; در اینجا مواردی وجود دارد:

غضروف پهن و بزرگ قسمت بالایی بینی

پوست براق و چرب نوک بینی

حلق آویز کردن

بسیاری از غدد چربی در نوک بینی

بینی ضخیم

بافت غضروفی نرم در نوک بینی

شکل نیم دایره یا ذوزنقه بینی از گوشه پایین

غضروف ضعیف و ساختار استخوانی بینی

پوست بینی ضخیم

در افرادی که به دلیل داشتن غضروف بسیار بزرگ و پهن، بینی گوشتی دارند، معمولاً جراحی بسیار رضایت بخش بوده و غضروف های اضافی برداشته شده و فرم مورد نظر در بینی ایجاد می شود و جراحی بینی بیمار رضایت بخش خواهد بود. خیلی راضی کننده..

اما در نوع دوم، زمانی که بینی دارای پوست ضخیم است و غضروف ها بسیار کوچک هستند، عمل کمی پیچیده است. افرادی که این نوع بینی دارند نباید انتظار یک بینی زیبا و عروسکی داشته باشند.

با وجود اینکه تعداد افرادی که از نتایج جراحی بینی راضی هستند رو به افزایش است، زیرا تکنیک های جدید جراحی باعث رضایت بیشتر نتیجه جراحی بینی با روش تقویت غضروف بینی شده و بینی ها نیز مانند بینی های استخوانی هستند. موفقیت آمیز بوده است. اما نباید از مهارت و تجربه جراح غافل شد، لازم است جراح با تجربه و ماهر باشد زیرا کوچکترین اشتباه در اصلاح و تغییر فرم بینی می تواند عوارض و مشکلات اساسی را به دنبال داشته باشد. علاوه بر این مهم ترین نکته این است که جراح باید عمل را انجام دهد، در صورت ایجاد تغییرات صحیح و صحیح، باید به سازگاری بینی با صورت نیز توجه داشته باشد، با رعایت چنین مواردی بیمار دچار مشکل می شود. از نتیجه عمل خود راضی است. به طور کلی عملکرد بینی های گوشتی در مقایسه با عملکرد بینی های استخوانی دشوارتر است. زیرا پوست بینی های گوشتی ضخیم تر است و پوست بینی در عملکرد بینی های گوشتی حساسیت بیشتری دارد.

که برای جراحی بینی ایده آل است

از نظر سنی دختران باید بالای 16 سال و پسران بالای 17 سال سن داشته باشند (سن ایده آل برای جراحی بینی برای دختران و پسران بالای 18 سال است).

افرادی که مشکل روحی و جسمی ندارند و در سلامت کامل هستند. افرادی که مشکلات قلبی، ریوی، فشار خون و هماهنگی خون دارند، کاندیدای مناسبی برای جراحی بینی نیستند.

فرد باید از تمام عوارض و عواقب عمل بینی خود آگاه باشد و از عمل بینی انتظارات واقع بینانه داشته باشد نه توقعات نادرست از عمل بینی.

پوست نقش بسزایی در نتیجه جراحی بینی دارد، افرادی که پوست بینی بسیار ضخیم دارند برای جراحی بینی مناسب نیستند.

چگونه نوع گوشت بینی را بشناسیم؟

اگرچه آنها ویژگی های بینی گوشتخوار، وجود پوست ضخیم، غضروف نرم و پهنای صفحات بینی را می دانند، اما همه این ویژگی ها را نمی توان در بینی گوشتخوار تشخیص داد. برخی از گوشتخواران غدد چربی ندارند و برخی دیگر پوست ضخیم و شفاف ندارند. ساده ترین راه برای تشخیص نوع بینی خود این است که از زاویه کم به شکل بینی خود نگاه کنید، اگر سوراخ های بینی و نوک بینی به شکل نیم دایره یا ذوزنقه ای باشد، می توان گفت که بینی شما بیشتر شبیه گوشت است. بینی

تکنیک های جراحی بینی پهن و غیر استخوانی

در ابتدا پزشک تمام قسمت های بینی شما را معاینه می کند تا تمام مراحل لازم برای بهبود وضعیت بینی را در فرآیند برنامه ریزی لحاظ کند و در جلسه اولیه به شما یادآوری می کند که ابتدا لازم است با تفاوت ها آشنا شوید. در مورد بینی با گوشت و استخوان اطلاعاتی کسب کنید تا انتظارات واقع بینانه ای در مورد نتایج جراحی بینی با گوشت داشته باشید.

اما بهترین جراحی بینی در تهران از تمام مهارت ها و تخصص های موجود برای دستیابی به بهترین نتیجه برای هر فردی استفاده می کند. در قسمت اول در مورد آمادگی قبل از جراحی بینی و توصیه های لازم جراح بینی صحبت خواهیم کرد. در صورت رعایت آنها مشکلی برای نتیجه عمل وجود ندارد. 2 روش وجود دارد، باز و بسته. پزشک تصمیم می گیرد که از باز یا بسته استفاده کند. بسته به میزان غضروف بینی، جراحی باز


کدام روش برای جراحی بینی مناسب تر است؟!

جراح بینی پس از معاینه دقیق، بهترین روش را بر اساس نوع پوست، وضعیت استخوان و غضروف انتخاب می کند، اما در مواردی که نوک بینی بسیار بزرگ است و نیاز به تغییرات گسترده است، بهترین روش باز است. عمل جراحی؛ در نتیجه استفاده از هر یک از روش های ذکر شده تنها به نظر جراح بستگی دارد.

در هر روشی در جراحی بینی، پزشک غضروف بینی را تقویت می کند که کاملا دائمی و غیر قابل برگشت است. با تقویت غضروف بینی استحکام بینی افزایش یافته و ظاهر بینی زیباتر می شود. از آنجایی که پوست بینی در حین جراحی بینی با برداشتن چربی های اضافی نازک می شود، در برخی موارد مشاهده شده است که جراحان بینی پس از جراحی بینی با تزریق کورتون به لایه های عمقی پوست از افتادگی بینی جلوگیری می کنند.

تقویت غضروف در بینی های پهن

بینی گوشتی همانطور که گفته شد غضروف ضعیفی دارد. تقویت غضروف با غضروف خود یا غضروف مصنوعی انجام می شود. این کار عمدتا برای جلوگیری از ریزش بالای بینی و تقویت کارت انجام می شود. ترمیم غضروف به زیبایی بیشتر بینی کمک می کند. ایجاد استخوان های قوی و خوش فرم در بینی گوشتی بسیار مهم است. با تغییر غضروف بینی می توان شکل و فرم بینی را تغییر داد و پیچیده تر کرد و نوک بینی را زیباتر کرد و پایه بینی را تقویت کرد. همچنین ماندگاری و نتایج خوب این عمل افزایش می یابد.

به عنوان مثال، اگر بیمار مرجع در تیغه بینی خود غضروف کافی و کافی نداشته باشد (موارد تصادفی)، غضروف مورد نظر را با استفاده از غضروف ترمیم و تغییر شکل می دهند. این عمل بدون آسیب رساندن به شکل و ظاهر گوش انجام می شود.

افزودن پیوند غضروف به بینی استحکام بینی را افزایش می دهد. جراحی بینی باید توسط جراح مجربی که در این زمینه تخصص کافی دارد انجام شود.در اکثر موارد برای تقویت غضروف بینی از غضروف بینی (سپتوم مرکزی بینی) استفاده می شود. استفاده از غضروف خود بینی برای تقویت غضروف ممکن نیست، این کار با استفاده از غضروف سایر قسمت های بدن فرد مانند لاله گوش یا غضروف مصنوعی انجام می شود.

اقدامات مهم برای کاهش التهاب بعد از جراحی بینی
افرادی که به دلیل پوست ضخیم بینی تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار می گیرند، بینی آنها بعد از جراحی بیشتر متورم می شود و دیدن نتایج نهایی جراحی بیشتر طول می کشد (حدود 1 تا 2 سال). بینی استخوانی بعد از متورم شدن بینی گوشتی بهتر است یکی از راه حل هایی که می توانید برای کاهش تورم بینی بعد از جراحی زیبایی بینی امتحان کنید، استفاده از چسب روی بینی به مدت شش ماه تا یک سال است. زیرا یکی از مزایای اپیلاسیون بینی بعد از جراحی بینی این است که روند بهبود ورم بعد از جراحی بینی را تسریع می کند و نتایج نهایی عمل بینی را زودتر به شما می دهد.
 

بیشتر بخوانید: https://cliniczibayi.com/عمل-بینی/عمل-بینی-شیراز-بهترین-جراح-بینی-شیراز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 260
  • بازدید سال : 59,193
  • بازدید کلی : 116,779