loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 1576 شنبه 21 آبان 1401 نظرات (0)


در مسیریاب دیاگی خودرو، امکان قراردادن باتری ۳۵۰ میلی آمپر وجود دارد. ردیاب دیاگی به عنوان جی پی اس خودرو در شرکتهای اجارهای خودرو، خودروهای آتش نشانی، اتومبیلهای شخصی و خودروهای اورژانس مورد استفاده قرار میگیرد. معرفی ردیاب بسیار از ردیاب ها می توانند با دقت بسیار بالایی موقعیت مکانی و جغرافیایی خودرو یا شیء مورد نظر شما را نشان دهند که معمولا دقت بهترین جی پی اس ها حدود دو متر می باشد. با پیشرفت تکنولوژی، راههای زیادی برای حفظ امنیت اموال و افراد بهوجود آمده، که یکی از آنها ردیاب خودرو و شخصی است. با توجه به حمایت از تولید داخلی ردیابهای خودرو ایرانی میتوانند جایگزین مناسبی برای ردیابهای خارجی باشند چون ردیابهای خارجی عمدتاً قیمتهای بالاتری دارند و به خاطر تحریمها قطعات یدکی آنها ممکن است در بازار پیدا نشود. درصورت نیاز به مشاوره در زمینه خرید ردیاب خودرو می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شمارا به طور کامل راهنمایی کنند. به دلیل این ویژگی، ما از راه دور کنترل جامع و کاملی بر روی خودرو داریم و قادریم دست سارقان را از سرمایه و دارایی خود کوتاه کنیم.

آنتن مسیریاب فندکی درون دستگاه قرار گرفته بههمین دلیل موقعیت مکانی خودرو را با دقت بالایی شناسایی میکند. استفاده از ماهوارهها باعث میشود تا ردیاب دقیقترین مکانیابی را انجام دهد و با خطای بسیار کمی آن را ارسال کند. این قابلیت امکان شنیدن صداهای داخل اتاق خودرو را به طور کامل در اختیار کاربر قرار می دهد و شما با استفاده از این امکان، قادر به شنیدن صداهای داخل خودروی خود خواهید بود. وزن ردیاب فندکی خودرو از سایر ردیابها کمتر و در حدود ۷۲ گرم است. از نظر سایز، جی پی اس IR۹۰ از سایر ردیابها کوچکتر است و وزن کمی دارد. بازه زمانی در نظر گرفتهشده برای گارانتی ردیاب IR 1500 با شرایط تعویض و 3 ساله است.در پکیج پشتیبانی محصول کارت طلایی 10 ساله جی پی اس ایران نیز در نظر گرفتهشده و در حین خرید محصول تا 10 سال از پشتیبانی فنی و حرفهای شرکت ایران رهیاب بهرهمندمی شوید. ضمنا فروشگاه رول استور همون فروشگاهی می باشد که با فروشگاه دیحیکالا برای فروش انواع ریاب و جی پی اس خودرو و انواع ماشین آلات قرارداد فروش دارد و دقیقا همین ردیاب را در پنل فروشگاه دیجیکالا با قیمت بالاتری به فروش می رساند . انواع ردیاب خودرو با کیفیت و با قیمت مناسب معمولاً برای زمانهایی که ماشین مفقود شده و یا به سرقت رفته است استفاده میشود.

نصب آن نیاز به سیمکشی ندارد و در عرض ۵ ثانیه به هر نقطه آهنی خودرو وصل میشود. انتخاب بهترین ردیاب باید براساس نوع نیاز و شرکت ارائهدهنده باشد زیرا کیفیت کالا با شرکتی که ردیاب را میفروشد سنجیده میشود. ردیاب وسیله ای است که روی آن سیم کارت نصب می شود و با کمک آن می توان از محل خودرو با خبر بود و آن را ردیابی نمود. در خودروهای آمبولانس بااهمیتترین مسئله این است که چطور یک خودرو بتواند از بهترین مسیر خودش را به محل مورد نظر برساند. مثلا در نظر بگیرید سیستم ناوبری هواپیما نیاز به دقت بسیار زیادی دارد . چه معیارهایی را برای انتخاب بهترین مارک ردیاب باید در نظر داشته باشیم؟ شما میتوانید با توجه به نیاز خود و نوع خودرو یکی از موارد ذکرشده در بالا را برای ردیابی انتخاب نمایید. در سالهای اخیر با توجه به افزایش سرقت خودروهای داخلی و خارجی، حفظ امنیت خودرو به دغدغه اصلی مالکین خودرو تبدیل شده است. با استفاده از این ردیاب، شما همیشه می دانید که وسیله نقلیه کجاست. 2. آنتن داخلی ردیاب، امکان تعیین موقعیت در نقاط کور اینترنت را نیز فراهم میکند.

یک ابزار که معمولا بوسیله یک وسیله نقلیه در حال حرکت یا یک شخص حمل میگردد، ردیاب، رهیاب و یا جی پی اس نامیده میشود. در نتیجه توسط ایستگاه های زمینی در حال کنترل هستند. با این حال در صورت هرگونه سوال می توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. شباهت این ردیاب با سایر قطعات خودرو باعث میشود تا سارقین در بررسیهایی که انجام میدهند، متوجه وجود ردیاب نشوند. طبیعی است که تکنولوژی به این حیطه واردشده و برخلاف سالهای قبل شما فقط از دزدیده شدن ماشین تون مطلع نمیشوید بلکه میتوانید از مکان دقیق آن مطلع شوید پس میتوان گفت این ردیاب یکی از بهترین مارکهای ردیاب در دنیا میباشد چون امکاناتی نظیر خاموش کردن خودرو و قفلکردن درها از طریق ریموت را دارا میباشد. ردیاب فندکی برخلاف ظاهر ساده، امکانات بسیار زیادی دارد. زیرا برخلاف سایر ردیابها که در موتورسیکلت نیز قابل استفاده هستند، فقط در خودرو میتوان از آن بهره برد. جی پی اس مگنتی Gp023A دارای تنظیمات هوشمندی می باشد که مصرف باتری را به طور قابل توجهی پایین می آورد. بلافاصله پس از اینکه ردیاب اتومبیل را کارگزاشتن کردید باید قابل انعطاف افزار آن را هم دانلود کرده و روی تلفن همراه تلفن همراه خود نصب کنید، قبل از خرید کردن مطمئن شوید شرکت ارایه دهنده همین ردیاب ، قابل انعطاف افزار اندروید و IOS مخصوص تلفن همراه شما را ارایه می نماید.

https://radyabeman.com/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 58,956
  • بازدید کلی : 116,542